Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin vahva plussa??

11.12.2005 |

Nyt meinaa paniikki iskee,kaipaa kokemuksia......Mulla ku oli yks b-sure testi vielä niin aattelin että teenpähän senki ni jos sais oikee vahvat viivat.Olin 4 tuntii pissimättä ja tulos oli tooodella haileeee haamu???Nyt ois kp:tten mukaan kp30/28...pitääkö huolestuaa?Vuotoa ei kyl tuu,mut mahaa jumputtaa vähä välii ja muita raskausoireita on kans.

Kp28/28 sain aconilla selvän plussan ja tätä enne olin saanu pari haamujen haamua pregentillä.Esikoista oottelen ja siks panikoin ku ei kokemusta.

Kiiitos jos viitsisitte vastata!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos negstiivinen ja yli kk:den menkat olleet pois (hormoonihäiriön piikkiin meni). Ns. raskausoireita alkoi tuntumaan ja vatsa pullahti esiin, kun tein toisen testin, yllättäin negatiivinen myös. Lopulta kävin viemässä labraan näytteen ja positiivinen vastaus tuli. :) Taidanpa ensi kerralla käyttää jotain muuta raskaustestiä.

Vierailija
2/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu tapana oottaa ensin se viikko siitä, kun menkkojen ois pitäny alkaa ja sitten tehä testi yön jälkeen aamu pissasta. Aina ollu vahva plussa.

Kierron epäsäännöllisyyshän tätä vaikeuttaa:-)

Zemppiä ja plussaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan pitää paikkaansa se plussa vaikka olisi haalea. Mulla oli aika haalea alussa kun tein plussan samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Varmistuksen saat kun soitat neuvolaan tai perhesuunnitteluun ja tilaat sieltä lähetteen labraan raskaustestiin. Ne on aina 100% varmoja tuloksia.

Kiva nähdä tuttuja täälä. Kirjoiteltiin ensikoissa samaan aikaan jokin aika sitten.

Tarrasukia pikkuiselle.

P.S Vinkki:Perhesuunnittelusta saa helpommin lähetteen labraan kuin neuvolasta ;)

Lilli81 15+1

Vierailija
4/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisen pissitestin siellä?

Vierailija
5/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tekee, mutta myös verikoe on mahdollinen jos pissinäyte ei vielä näytä. Riippuu labran periaatteista! Voit kysyä sitä samalla kun soitat sitä lähetettä!