Hei, onko täällä vielä niitä sossun rahoja imeviä loisia?
Eli miksi ja miten saat rahaa imettyä veronmaksajien lompakosta?
Kommentit (10)
Keksi joku sellanen aihe josta oikeesti voisi tapella - jos kerran haluat tapella.
Mä olen heti messissä jos vaan ideoit hyvän alustuksen.
lkkaan ja fyysisesti sairaan lapsen kanssa. Nostin kepeästi pari vuotta erilaisia etuuksia ennen kuin sain itseni takaisin jaloilleni, -myös toimeentulotukea tuli haettua. Voi minua. Että kehtasin sairastua. Että kehtasin hakea apua ja turvautua yhteiskuntaan. Onneksi nyt olen akateemisessa, hyvin palkatussa ammatissa ja maksan veroja tukkukaupalla toivon mukaan lopun ikäni. Että voin tukea yhteiskuntaa joka tukee tarvitsevia.
Vierailija:
Eli miksi ja miten saat rahaa imettyä veronmaksajien lompakosta?
Esim. meillä miehen kanssa on eri osoitteet, erottu niinku. Sitte mies saa kelan tyött.rahaa, mutta on hyvissä pimeissä duuneissa, usein viikonloppuisinki. Sitte mun mies kiertää eri kaupunkien sossuissa ikäänkuin ettimässä asuntoo ja on niinku tilapäisesti asiakkaana mones sossussa yht aikaa. sit me esitetään erilaisia kuitteja sossuille, mitä me on muka ostettu, me pyydetään meidän tuttavilta ja sukulasilta niitä kuitteja, niissä ei tarvii useinkaan olla nimeekään. Voi, voi, niin helppoo on kusettaa sossuu ja hölmöjä veronmaksajia!
jos toi nyt ei riittänyt.
Eli siis jumakekka, mistä ne kaikki manne*, yksinhuoltajat, *omalit ja muut oikein saa oikeutuksen kupata meidän työssäkäyvien maksamia verorahoja?
Käyn töissä vain rahan vuoksi ja väkisin tulee mieleen se, että joku, joka on heittäytynyt vain fattan ja Itäkeskus-radalle - on tasan luuseri, joka tulee loppuikänsä kiskomaan elantonsa sinun: kaupankassa, postinjakaja, sihteeri, lastenhoitaja, opettaja jne. selkänahasta.
Mieti, että sinä raadat töissä 8 tuntia ja usein enemmän päivittäin osin sen takia, että fattan luusereilla olisi rahaa dokata!!!!!!!!!!
Kun vaan vie vuokrakuitit ja kertoo kuinka tiukkaa on niin saa shoppailu rahaa ja tietty lääkärit ja lääkkeet maksetaan.
Olen oikeastikin köyhä, mut kyllä usein ne rahat sit menee huvituksiin, jotenkin kummasti... Vaikka ei sieltä rahaa tulis niin en varmaan nälkään kuolis, mut ei olis YHTÄÄN ylimäärästä..
Miten tämä voi olla mahdollista? Ajattelin äänestää Halosta, mutta en halua ylläpitää järjestelmää, jossa laiskat/saamattomat pask*t käyvät imemässä rahat pois muusta: kuten koulutuksesta, lastenhoidosta, terveydenhuollosta - sen takia, että he voisivat, ilman työskentelemättä päivääkään, käydä hakemassa HM:stä lapsityövoiman valmistamia pissis-vaatteita.
Vierailija:
Kun vaan vie vuokrakuitit ja kertoo kuinka tiukkaa on niin saa shoppailu rahaa ja tietty lääkärit ja lääkkeet maksetaan.Olen oikeastikin köyhä, mut kyllä usein ne rahat sit menee huvituksiin, jotenkin kummasti... Vaikka ei sieltä rahaa tulis niin en varmaan nälkään kuolis, mut ei olis YHTÄÄN ylimäärästä..
Ja miten presidentti tähän asiaan liittyy :D
Halonen & co kannattavat vastaavaa ylimitoitettua sossujärjestelmää, joka antaa laiskoille paskoille ja vastuuttomille liian helpon tilanteen ottaa veronmaksajien rahoista kaikki irti.
Eikö sinua ikinä VI**ta kun voit ajatella, että teit tuossa juuri 8 tuntia töitä sen hyväksi, että joku pissis voi käydä hakemasta HM:stä rintsikoita sinun rahoillasi?
Vierailija:
Ja miten presidentti tähän asiaan liittyy :D
Vierailija:
Eikö sinua ikinä VI**ta kun voit ajatella, että teit tuossa juuri 8 tuntia töitä sen hyväksi, että joku pissis voi käydä hakemasta HM:stä rintsikoita sinun rahoillasi?
JUURI SIKSI, sinä käyt töissä ja JUURI SIIHEN sinun verorahasi menevät. Että me kotona olijatkin pääsisimme vähän shoppailemaan.
Keksi parempaa =)