NO ONHAN se nyt ihan hemmetin KAUNIS! TÄYDELLINEN
av:n läskiperseet nyt löytää vikoja tietysti vaikka kenestä
ai niin, paitsi itsestään
Kommentit (12)
vauvalla on, isiltä peruttu h........ Kiva kuulla, että jonkun mielestä ällö!!
Oot varmaan itse ihq
näkyy ihan selvästi tossa huuli-linkissä
Ja se sen Nick on IHANA! Se taitaakin nyt olla vapailla markkinoilla... :)
T: AV-Mamma :)
olisi ilman leikkauksia!!!! Ja leikattunakin kauniimpi kuin katkerat av-mammat...laittakaas omaa kuvaa selluloidit:)
Vierailija:
olisi ilman leikkauksia!!!! Ja leikattunakin kauniimpi kuin katkerat av-mammat...laittakaas omaa kuvaa selluloidit:)
Voisin laittaakin!! Ei mulla oile toisaalta tarve haukkua täällä oikeesti kauniita naisia..kertoo teistä jotain. Ette itse ole tyytyväisiä itseenne ja miehenne kuolaa Jessica Simpsonit ym :) Ja selluja ei mulla ole.
Ja kai tässä nyt mielipiteensä saapi sanoa.
Jokseenkin oudohko olet.
Vierailija:
Voisin laittaakin!! Ei mulla oile toisaalta tarve haukkua täällä oikeesti kauniita naisia..kertoo teistä jotain. Ette itse ole tyytyväisiä itseenne ja miehenne kuolaa Jessica Simpsonit ym :) Ja selluja ei mulla ole.
Saahan sitä kauniina pitää ja äijien kanssa puhua, mutta kaikilla järkevillä miehillä kyllä tulee raja vastaan, kun oikeasti pitäisi silikonibeiben kanssa olla. Jotenkin se epäaitous tuntuu häiritsevän, jos nyt ei yhden yön panoja niin kaikkea muuta.
Jessica ei ollut kovinkaan kaksinen, ennen kuin sille tehtiin uusi nenä, uusi leuka, uudet huulet, silmäluomileikkaus ja silikonitissit.
taidat olla itse melkoinen hiiren p*llu?