Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elolintuset lauantaina***

10.12.2005 |

Voiko olla totta, että viimeksi elolintusia nähty torstaina? Itsekin olen ollut muutaman päivän pimennossa, kun työt ovat pukanneet päälle, mutta nyt on mukavasti vapaata edessä.

Oma kierto on nyt 20/21(26-29) joten vähitellen pitäisi taas jotain kuulua. Olen nyt ollut yllättävänkin rento asian suhteen, vähän jopa hällä väliä -meiningillä. Tuntemuksistakaan en osaa sanoa mitään puoleen taikka toiseen. Mutta mites muilla?? Onkos täällä vielä muita?

Toivottelen paljon plussia jäljellä olevalle joukolle, ja lähden nyt miehen kanssa ulkoilemaan, kun jo malttamattomana odottelee...

Ja niin, mukavaa lauantaita!, toivoo Kumkwatti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Taru-05 olikin ehtinyt aloittaa just ennen! Mutta Elolintusia siis nähty..

Vierailija
2/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harventunut taitaa olla meidän parvi... Mutta minä täällä ainakin vielä pyörin. Ei ole piinasta vielä tietoa, kunhan varmaan odottelen tätiä ensi viikolla saapuvaksi... Ei oireita.

Plussaonnea kaikille!

Mites -Sofi-??? Mennään samoilla kp päivillä... Onko oireita tai jo tehtyjä testejä?

babyunelma kp 25/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen testailin ja sain jonkunlaisen viivan MUTTA unohdin testin liian pitkäksi aikaa veskiin eli ei siitä haamusta voi mitään päätellä. Ja taidan muutenkin nähdä mitä haluan.. Nyt oikeasti pidän testaustaukoa ja rauhoitun.. jouluna seuraavan kerran.

Nuha on tytöllä vähän parantunut ja miehellä pahentunut. Kaksi hoidettavaa, joista jälkimmäinen on hankalampi.. Mies ei oikein kestä kuumetta, on hirveissä tuskissa vähimmästäkin lämmöstä ja kiukkuinen ku mikä.. Tytskää ei ole tauti kellistänyt, puuhaa samaan malliin kuin ennenkin. Kiitos muuten iuiu nuhanhoitovinkeistä!

Vierailija
4/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihteeks ipanat sairastaa joten lääkärissä juoksenteluun ja lasten hellintään menee kaikki liikenevä aika.

Saatiin diagnoosiks kurkunpääntulehdus, isompi neideistä onkin aiemmilta pöpöiltä välttynyt, mutta tää iski ensin häneen ja sitten pikkusiskoon. Onneks on ollu vielä ukko lomilla, tiistaina se taas lähtee joten toivottavasti tältä erää ois taas taudit tässä. Helpompi hoidella kahdestaan, yksin on aika kurjaa olla, kun pienet on sairaita.

Mä oon tuskaillu noiden ovisoireiden kanssa kyllästymiseen asti. No eilen se sitten vihdoin oli, kp 20. Tänä aamuna lämmöt noussu, limat loppu yms. Ja mä olin kaiken lisäks tuntevinani sen irtoamisen. Taitaa olla mahdotonta ja oman pään kuvitelmaa, mutta hassulta se tuntu. Semmonen pieni napsahdus jonka jälkeen ensimmäinen ajatus oli, että nyt se irtos. Oispa mielenkiintosta tietää onko tuo mitenkään mahollista.

Mutta tuon ovisajankohdan myötä alko pelottaa, että mitä jos luteaalivaihe jää nyt sitten liian lyhyeks, kun tää oli näin myöhään.

Ja sen perusteella mun ois syytä pakata kamani lintuparvesta ja hypätä syyskeijuihin, la ois oviksen mukaan 1.9. vaikka menkkojen mukaan pysyskin tuo 27.8. Pitää varmaan pomppia sekä että!

Jaahsa, saiskohan nyt pikku potilaat päiväunille. Pitäs pakata joululahjat, kun nekin pitää saada lähetettyä ennenkun ukko häippäsee. Huoh, kamalasti puuhaa..

Toivottavasti plussauutisia alkaa satelemaan! Lennartin viiva kuulosti oikein hienolta!

Vierailija
5/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pakosta tullut vietettyä hetki palsta taukoa. Työt ovat painaneet päälle ja jonkin asteinen väsymys kaikkeen on vaivannut. Kuten aiemmin kirjoitin niin olen ollut TODEELLA pessimistinen tärppäämisen suhteen.

Tänään sitten on kp 30/30 menossa ja aamupissistä kaikkien sääntöjen mukaan tein testin. Ja nyt en sitten tiedä mitä ajatella. Testi oli Clear Blue ja se tarkistusviiva siihen tuli vahvana mut se itse plussa jäi haaleata haaleammaksi. Onko kyseinen testi kenellekään tuttu?? Siinä tetissä pitäisi tulla viiva poikittain jos ei ole raskaana (ja viime kuussa tulikin) ja nyt molemmat viivat siinä plussa ikkunassa (niin pysty kuin poikittainenkin) olivat haaleita. Isäntä katsoi sitä ja totesi vaan että samallalaillahan se oli haalea esikoisellakin.

Onkohan mahdollista että testi olisi jotenkin rikki?? Voi jos tänne voisi laittaa kuvia niin olisitte jo joutuneet mun testiäni tulkitsemaan =)

Ihmeen rauhallinen olo. On samanlainen fiilis kuin Kumkwatilla: hälläväliä. Oireita en tunnista. Väsyttää niinkuin aina ja nännit hieman arat mutta ei noi nyt mun mielestä varsinaisia oireita ole...

No ens keskiviikkona testailen uudelleen jos tädin-kutaletta ei näy.

Pakko tunnustaa, että olen useamman kerran kaivanut testin roskista ja tarkistanut onko tulos muuttunut (voiko näin alas vajota;) )

Vierailija
6/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on tuo testi, eikä ole koskaan näyttänyt turhia haamuja tms. Eli kyllä sinä raskaana olet :-) Itse sain aikanaan esikoisesta myös hyvin haalean viivan - tuolloin siis vielä testissä kaksi viivaa oli plussa.

Mukavaa odotusta!

leesa ja yllärivauva rv 5+4

Vierailija
7/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt vähän taukoa palstailussa, nauttinut pikkujouluista yms kissanristiäisistä suomatta ajatustakaan kierrolle, ovikselle jne. Tunnustan et pari kertaa olen kyllä käynyt lukemassa mitä muille lintusille kuuluu.

Siispä tänään kp29/30 eikä mitään oireita tädistä eikä raskaudesta. Mitä nyt aurajuustoa ja pullaa olen himoinnut useamman päivän. Voi liittyä kumpaan vaan. Nyt palelen pienen flunssan kourissa mutta mulla alkoi talviloma eilen! (Olispa mulla edes yksi testi kaapissa jemmassa et sais heti aamusta hoitaa turhan jännityksen pois...) Tässäpä sitä omaa napaa olikin....

Aika hiljaista on ollut elolintusten keskuudessa, aika paljon tuntui olevan kuitenkin jo tuolla odotuspuolella. Toivottavasti mahdollisimman moni meistäkin pääsis kohta sinne puolelle!!!!!

Vierailija
8/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt taas on mieli myllerryksessä...... tekisi mieli mennä ostamaan testi , mutta kun joka kuu teen sen ja aina nega niin päätin että nyt en menen ennenkö menkat on myöhässä...mutta milloin ne ovat myöhässä???? nyt kp 35......

ennen oli säännöllinen kp 30 kierto...... nyt aivan sekavat ollut jo 1,5v...niin pitkään kun tätä kolmatta lasta ollaan toivottu.

viime kierto oli pitkä ja se oli sen 36 vaihtui 1 eli minä lasken että kierto oli silloin 35..... ja nyt mennään siis 35 taas. sitä edellinen oli 33 ja sitä ennen keskenmeno.

sitten oireisiin: raskautta masua vihloooo, menkkoja tai raskautta alaselkä on kipeä, ????nivusia koskee mutta menee alas sääriinkin kipu, en tiedä kumpaa kuuluu, vain toista puolta koskee alamahasta tai sattuu aika ajoin!!!!!!!!!????menkkakipuja oli enempi viikko sitten... nyt vain harvemmin?????ikenet ei vuoda....kallistuu siis menkkoihin, rinnanpäät arat, kumpaa tahansa. siis ei sitä voi tietää onko vai ennenkö testin tekee. kohta olen taas hermoraunio.

eneiten aina pelkää edes ajatella mielessäni että olisin raskaana, koska kun ne menkat sieltä tulee niin se on taas töpsähdys tähän karuun maailmaan ja voi vittu että silloin vituttaaa...

no nyt on apteekit jo kii tänään en testiä siis tee. no huomenna on taas päivä uusi, ja jos ne ei huomenna ole alkanut niin sitten ne on ainakin myöhässä...eikö?????

voi pyllypakara sentään....se on käytävä maate että se huominen tulisi.

no tsemppiä kaikille muille eloisille!!!!! mulla muuten kotona jo yksi eloinen vuodelta 2002. ja syksyinen 1999.

kylläpä seaika rientää.... hyviä unia.....

Vierailija
9/9 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täällä hämmästelen että ensimmäistä kertaa on lämmöt olleet ylhäällä vasta tänään. kp20 yleensä jo heti oviksesta ollu koholla. ovis oli jo kp12 testaamalla... valkovuoto on myös ollu yleistä jo tässä vaiheessa kiertoa mutta ei nyt...

menipäs omaan napaan..

plussa onnea kaikillee vielä jäljellä oleville lintusille+++++++++++++++