Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Progesteroni&kehon lämpö?

10.12.2005 |

MOi,

Oletteko piinisaikaa viettävät&lugeja nauttivat huomanneet kehon lämpötilan nousua? Mulla on noussut 0,5 astetta ainakin eli koko ajan 37,2-37,6 lämpötila tavallisen 36,6-36,8 sijasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nyt ekassa Ivf:ssä luget ja lämpö nousi 0,2-0,5 astetta ja pysyi ylhäällä vielä kolmena päivänä lugejen lopettamisen jälkeen, vaikka menkatkin alkoivat heti lugejen lopetuksesta.

Vierailija
2/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuntuu minusta aika paljolta. Olo ollut muuten ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötä, kun puhjenneesta munarakkulasta kehittyy keltarauhanen. Lugesteron on keltarauhashormonia ja muistaakseni jopa pakkausselosteessa lukee, että nostaa kehonlämpöä n. 0,5 astetta. Ihan siis samoin kuin luonnollisen ovulaation ja kunnolla toimivan keltarauhasen jälkeenkin.

Terolut on keltarauhasen synteettinen johdannainen eikä se nosta lämpöjä samalla tavalla kuin Lugesteron. Mutta siis.. lämpöjen nouseminen on Lugesteron-hoidossa ihan normaalia ja kuuluu asiaa.

Vierailija
4/4 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin olen mittaillut lämpöjä pari kertaa ja molemmilla kerroilla lämpö on ollut koholla. Lugeista varmaankin johtuu.

Oletko Vilja muuten huomannut meidän piinapinon? Otsikko ' IVF vk48 punktio - Piinapino'

Jos haluat tulla kertoilemaan kuulumisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän