EDVIN LAINE, SEELA SELLA, REGINA LINNANHEIMO...VOIKO OLLA NAURETTAVAMPIA NIMIÄ SUOMALAISILLA IHMISILLÄ!!!
EIKÖ VANHEMMAT YHTÄÄN AJATELLEET MITÄÄN! KOULUKIUSATTUJA VARMASTI! PEKKA LAINE JA LEENA LINNANHEIMO OLISIVAT OLLEET PALJON PAREMMAT. ¨
KOITAPA LAUSUA SEELA SELLA MONTA KERTAA PERÄKKÄIN! SIINÄ MENEE IHAN SEKAISIN JO ENSIMMÄISEN JÄLKEEN...
Kommentit (9)
jos et osaa ottaa isoja kirjaimia pois, niin siinä vasemmassa laidassa näppäimistöä on sellainen kuin caps lock.....
koitas painaa sitä ja wau! isot kirjaimet on pois...
Mitä vittua se kenellekkään kuuluu minkä nimen lapselleen antaa.
Ette erota sarkasmia todellisuudesta---ihan totta hei.
Ap:n erimerkki oli kyllä loistava, sujuvasti on 50 vuotta lausuttu nuokin, ja ihan luontevasti tulevat:)
just noi edellä mainitut oli hyviä esimerkkejä! ja kysyn vaan minäkin että millainen vastuuntunnoton houkka antaa lapselleen nimeksi vaikka kaari utrio tai uma aaltonen? kaarihan on vaan pidennetty kari, toivoivatko vanhemmat poikaa? ja umasta en nyt ees viitti sanoo mitään.. ruma-uma..
Vierailija:
just noi edellä mainitut oli hyviä esimerkkejä! ja kysyn vaan minäkin että millainen vastuuntunnoton houkka antaa lapselleen nimeksi vaikka kaari utrio tai uma aaltonen? kaarihan on vaan pidennetty kari, toivoivatko vanhemmat poikaa? ja umasta en nyt ees viitti sanoo mitään.. ruma-uma..
Uma tulee nimestä Ulla- Maija!
.. niin oottekos aatelleet sellaista kammotusta kuin eino leino? huhhuh, melkoinen riimipari joo tosiaan ;))
VITSI VITSI!! mä olin ns. sarkastinen (mikä tarkoittaa sitä että sanotaan muka vakavissaan jotain vaikka oikeesti ei tarkoiteta, ja vaikka yleensä ollaan itse just vastakkaista mieltä. yleisesti käytetyn tyylikeinon tarkoituksena on yleensä osoittaa vastapuolen argumentoinnin epäpätevyys)
Vanhemmilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja älä viitsi huutaa!