Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vauva nukutetaan

Vierailija
09.12.2005 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oon ehkä hölmö, mutta...

Miten nukutan vauvan (3 kk) omaan sänkyynsä? Tähän asti on nukkunut perhepetissä (nukahtaa viereeni), vaunuissa (nukahtaa heijaamiseen), auton istuimessa (nukahtaa kai kun ei voi muutakaan?...) ja omassa sängyssään (kun on ensin nukahtanut syliin ja sitten siitä olen sänkyyn siirtänyt).

Mutta miten saan vauvan opetettua nukahtamaan omaan sänkyynsä? Entä miten saan vauvan jatkamaan sängyssä uniaan kun " herää" ? Perhepetissä nukahtaan mun läheisyyteen tai viimeistään tissiin, vaunuissa heijaamalla.

En tosiaan tiedä mitä pitäis tehdä kun ei asiasta ole kokemusta, joten auttakaa!

Vierailija
2/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laitetaan sänkyyn, tutti suuhun ja se on siinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino on taputella vauvaa rauhallisesti (esim. pepulle) kun herää. Voi olla ettei tietysti tehoa noin pieneen. Antaisin nukkua vielä perhepedissä tuon ikäisen, jos ongelmia ei muuten ole ja saat itse nukuttua vauvan vieressä hyvin. Itsekin stressasin tuosta omaan sänkyyn nukahtamisesta ihan turhaan. Nyt on kohta 2 vuotta ja viimeiset puoli vuotta on osannut nätisti nukahtaa itse.

Vierailija
4/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti potkii ja viuhtoo unissaan niin, että minä en saa nukuttua :(. Tällä hetkellä meillä on mulle patja sängyn vieressä, jolle hyppään kun en enää miehen ja lapsen viereen sovi :/. Tuntuu vaan nurinkuriselta hypätä itse pois sängystä, kun lapsi siellä se " ylimääräinen" kuitenkin on.

Vierailija
5/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjui vain sängyssä ja pitkään, ei sitä huutoa pystynyt kuuntelemaan kukaan. Että se siitä posken silittelystä. Heräsi myös helposti, kun siirsi sänkyyn.

Vierailija
6/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienen vavan kohdalla kuuntelisin mitä lapsi tarvitsee. Toiset tarttevat läheisyyttä pidempään, toisilla nukahtaminen käy helpommin. Meillä riitti omaan sänkyyn pistäminen, välillä joutui hyräilemään ja silittelemään pidempään. Pinnasänky oli omassa sängyssäni kiinni kunnes lapsi oli 6kk ja siitä siirtyi omaan huoneeseen ongelmitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän