Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa kehittyi tällainen dilemma -

Vierailija
09.12.2005 |

eli, minä tahtoisin tyttärelleni ostaa lahjaksi BabyBornin. Maksaahan se, mutta on silti se mitä tahtoisin. Mies ei tahdo, perusteluina se että tyttärellä on jo monta nukkea olemassaan. Juu on, sellaisia wannabe-nukkeja, kovia kittanoita joiden silmät lurpsottaa ja joiden silmiä saa kaivaa auki päästä. Tai sitten niiden raajat ei liiku kuin väkisin vääntämällä...

Kyllä vain äiti tietää että minkälaista on leikkiä feikkibarbilla kun oman barbin pää oli puolet isompi kuin kavereiden barbien!

Taitaa pikkutyttö nostaa päätään äidin sisällä. Eli onhan minulla oikea ja kunnon syy ostaa tyttärelleni hyvä nukke!

Ps. ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Baby Born tytölle! Se tajuaa!

Vierailija
2/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostettiin juuri joku tuhannen porakone joka oli ' porakoneiden mersu' :) Miten olinkin unohtanut! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä nukkea mainostetaan muuten näin.. b b, ihan kuin oikea vauva.. Ja nyt uusin baby born lumilautailee. :D

Vierailija
4/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kovasti leikitty sillä

Itse muistan omasta lapsuudesta, että itsellä ei koskaan " aitoa" barbia ... sekös harmitti

Tytöllä taatusti on nyt edes se yksi

Vierailija
5/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle tytölle tärkeä juttu. Toi automerkki-vertaus on hyvä.

Vierailija
6/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa nauranut tuota aivan kuin oikea vauva joka lumilautailee.

Meidan vauvoissa on sitten kaikissa ollut jotain vikaa kun kukaan ei osannut edes suksilla seista vauvana :-)

Vierailija
7/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin kun katselee lelu mainoksia niin iskee se pieni tyttö sisälläni silmänsä niihin kaikkiin ihaniin tyttöjen leluihin.

Mutta kun omat on poikia ja kaikki neljä kummilastakin on poikia niin eipä niitä ihania hienoja nukke juttuja saa ostella...

Vierailija
8/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensin tajunnu mitä hassua siinä mainoksessa on. :) Kuin oikea vauva joka lumilautailee. :) Nyt meinaa tulla pissat housuun. :)

Vierailija
9/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitin vaan kauniisti miehelleni että kyllä tytöllä pitää olla yksi sellainen nukkien " rolls royce" niin sitten meni jotenkin jakeluun. Sama juttu kun pojilla pitää olla useita autoja niin onhan se kiva että löytyy tytöillekin muutama nukke ylimääräisiä.

Vierailija
10/10 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi olisi poika niin miehen mielestä se varmasti tarvitsisi vielä yhden autoradan.. ;)