Kimi Räikkönen ansaitsee vuoden urheilijan tittelin.
Kommentit (23)
Vierailija:
Just. Ääliö taas äänessä.
Toki olen samaa mieltä, että Räkä ei ansaitse vuoden urheilija titteliä. Ei sen takia, etteikö olisi itse ajosuoritusten puolesta sitä ansainnut, mutta käytös on ollut niin ala-arvoista kännipäissään, ettei sen puolesta ansaitse mitään.
-5-
totuus. MINÄ olen se, joka nimeää viralliset ääliöt ja se olet tällä kertaa sinä. Muista se, senkin ääliö!
En kuule halunnu sua loukata sanomalla sitä ettei AUTOURHEILUUN LIHAKSIA TARVITA! Tarviiko kaikki lukemansa aina imeä sinne sieluun asti?
Taidat olla joku jokkismuija pohojammaalta? Juu, ja sinähän se itsestäsi ääliön teit, minä tein siinä että lähdin mukaan sun typeryyteen.
Että ollaanpa yhdessä ÄÄLIÖITÄ!
Vierailija:
MINÄ olen se, joka nimeää viralliset ääliöt ja se olet tällä kertaa sinä. Muista se, senkin ääliö!
Vierailija:
En kuule halunnu sua loukata sanomalla sitä ettei AUTOURHEILUUN LIHAKSIA TARVITA! Tarviiko kaikki lukemansa aina imeä sinne sieluun asti?Taidat olla joku jokkismuija pohojammaalta? Juu, ja sinähän se itsestäsi ääliön teit, minä tein siinä että lähdin mukaan sun typeryyteen.
Että ollaanpa yhdessä ÄÄLIÖITÄ!Vierailija:
MINÄ olen se, joka nimeää viralliset ääliöt ja se olet tällä kertaa sinä. Muista se, senkin ääliö!
Vierailija:
No niin. Arvasin, että todelliselle ääliölle ei voi yhtään mitään sanoa, kun heti on rivi herneitä nenässä.
rakas ystävä! :)
Vierailija:
Pettääkö hermot, ääliö? Relaa nyt ihmeessä vähän. Vähän rennommalla asenteella voisit ehkä päästä tuosta ääliömäisyydestä eroon.
Autourheilu on typerää! ;)
minä tulen ajattelemaan sinua ERITTÄIN LÄMPIMIN TUNTEIN, kun olet noin kylmän oloinen ihminen ((((((((((((((((((haleja)))))))))))))))))))
:D
pst...enkä mä sua nuoleskele, sul on karvanen perse! :P
Vierailija:
Olet edelleen vuoden ääliö. On suorastaan kardinaalimunaus yrittää nuoleskella virallista vuoden ääliön nimeäjää. Rangaistuksena siitä olet vuoden ääliö kaksi vuotta peräkkäin.
Leo-Pekka Tähti ei tänä vuonna saavuttanut mitään kovin suurta. Janne Ahosta ei ole koskaan valittu vuoden urheilijaksi. Tommi Evilä saavutti kaikesta huolimatta vain pronssia ja kaiken lisäksi vielä vuonna, jolloin pituushypyn maailmanlaajuinen taso on pohjamudissa. Ei se mitalia himmennä, mutta silti Ahosen saavutukset ovat omaa luokkaansa. Janne on myös ollut jo 10 vuotta mitaleilla ja silti ilman Vuoden urheilija -titteliä, joten on myös kokonaissaavutuksia ei vain yhdne vuoden ihme.
Vierailija:
Kuule ääliö täi, hommaa silmälasit. Mun perseessä ei ole karvoja. Ja noista megahaleista napsahti 5 vuotta lisää ääliömäisyyttä sinulle.
Mitäs mä niillä silmälaseilla? Hyvä näköhän mulla! :D Näen jopa sen että sun naamas alkaa punertaa... ja jos sul ei oo karvoja, nii ainaki sä haiset nii pahalle etten sua viittis nuolla! ;)
Okei, nyt mä luovutan ja lähden nukkumaan. Annan suosiolla sulle sen viimeisen sanan! :P ...Rentoudu, niin saat sinäkin unta ;D
Vierailija:
No, voi ääliö sentään. Ruusu tuoksuu ei haise
urheilijaksi. Tekihän Evilä sentään Suomen ennätyksen ja otti mitalin yli 20 vuoden tauon jälkeen
Toki olen samaa mieltä, että Räkä ei ansaitse vuoden urheilija titteliä. Ei sen takia, etteikö olisi itse ajosuoritusten puolesta sitä ansainnut, mutta käytös on ollut niin ala-arvoista kännipäissään, ettei sen puolesta ansaitse mitään.
Vierailija: