Mistä vauvalle kietaisupaitoja?
Kertokaapas kauppoja, joissa olette nähneet kietaisupaitoja? Mä en käsitä, miksei sellaisia ole myynnissä enemmänkin. Bodyja kyllä löytyy, mutta jotenkin ei viitsisi pujotella vauvan pään yli mitään, kun tuo pukeminen ja vaipanvaihto on muutenkin välillä hermoja raastavaa hommaa, kun tytteli parkuu kuin viimeistä päivää. :)
Itsellä vain se yksi ja ainut kietaisupaita, joka oli äippäboksissa. Mistä tämmösiä saa lisää? Asumme Turussa, joten kyllä täällä pitäisi vaateliikkeitä olla.
Kiitos, jos joku osaa vastata! :)
-Pilkku & Typykkä 1 vko 2 vrk-
Kommentit (11)
Meille oli kertynyt tutuilta melkoinen pino noita kietaisupaitoja ja -bodyja eikä yhtään tykätty käyttää. Myin koko pinon vähän aikaa sitten kirpparilla pois.
77mm ja poika 5 kk
Eivät taida olla kovinkaan suosittuja, kun löysin aivan uusia paitoja aikanaan useamman. Itse tykkäsin kietaisupaidasta tosi paljon vastasyntyneen vauvan kanssa. Tutan kietaisupaitoja olen nähnyt lastenvaateliikkeissä, joissa ko. merkkisiä vaatteita myydään.
löysin ainakin minä vajaa vuosi sitten.En tosin käyttänyt niitä juurikaan,koska selkä oli aina paljaana ja paita makkaralla.Mun mielestä Lindexissäkin oli ainakin niitä kietaisubodeja.Kannattaa tsekata ainakin noi putiikit.
Olisikos ollut jokin S-ketjun oma merkki, Giraffe tms, ja kesti tosi hyvin sen ajan, minkä mahtuikin.
Kiitti hyvistä ja nopeista vastauksistanne! :) Taidan kokeilla noita mainitsemianne keskustan liikkeitä, kun keskustassa asumme. Kirpparit olisivat hyvä vaihtoehto, mutta en pysty jättämään tyttöä niin pitkäksi aikaa, että ehtisin kiertelemään kirppiksillä, kun niissä ei sitten välttämättä olekaan kyseisiä paitoja.
Kiitti vielä kerran! :)
Itse etsin aiemmin kuumeisesti kietaisubodyja ja muutaman onnistuin löytämään H&M:stä ja KappAhlista. Heidän kietaisupaitavalikoimasta en ole varma. Lindexissä voisi myös olla. Ja jos kaupasta ei löydy, niin turvaudu nettiin, itse olen nettikaupoista saanut vaatevalikoimaamme reilusti täydennystä, kun perinteisissä kaupoissa ei ole ollut sitä mitä olen hakenut tai meidän koot ovat loppuneet.
oivallisia kietaisupaitoja viime kesänä H&M:sta. Kestivät hyvin pesussa, kävivät lainassa kaverilla, ja ovat nyt odottamassa seuraavaa tulokasta.
Onnea etsiskelyyn=)
Hei,
Stockmann myy Joha-merkkisiä kietaisubodyja. Värimaailma on vähän yksipuolinen, en ole löytänyt kuin valkoisena, mutta laatuun ja käytyttävyyteen olen ollut tosi tyytyväinen. Johalla voi olla myös kietaisupaitoja, webbisivuilta http://www.joha.dk ei tosin pikaisella silmäyksellä löytynyt vastausta.
-Tintti
Olen juuri poistanut vaatekaapista pinon noin 60 cm kietaisupaitoja. Valkoisia ainakin suurin osa, ihan hyväkuntoisia vaikka olen saanut käytettynä. Meillä ei tullut yhtään kaytettyä, kun ollaan tykätty bodeista. Jos kiinnostaa niin laita sähköpostia juti@hukassa.com.
tipy+ipana 2½kk
Muistaakseni me löysimme kietaisupaitoja näistä kahdesta kaupasta. Alussa mekään emme käyttäneet bodeja ollenkaan kun paidan pujotus pienen pään yli tuntui niin epämiellyttävältä.
tutalla (kotimainen merkki) on mielestäni hyviä kietaisupaitoja, ite löysin niitä citymarketista ja mm stockmannilta. Ovat kalliimpia kuin esim Henkkamaukan vaatteet, mutta ainakin meillä ovat kestäneet jatkuvia pesuja hyvin.
Henkkamaukasta löytyy kans bodyja, joissa kietaisuyläosa ja nepparit alhaalla. Olen tykännyt että ne ovat käteviä.
toivottavasti näistä on apua.
t. amelia ja poju 7 vkoa