Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tämä ole aika julmaa tekstiä äidistä? OV

Vierailija
09.12.2005 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kaikki muutkin pakinat jotka luin. Miksi ihmeessä tämä kirjoittaja ei hommaa vaikka MP3-soitinta käytettäväksi liikkuessaan ihmisten ilmoilla, jos ei kestä puhetta? Siitähän tuossa näkyi olevan kyse. Kirpparipakinassa hän ei kestänyt myyjän puhetta, kauppapakinoissa äitien puhetta...

Tuli mieleen, että oma lapseni olisi voinut kirjoittaa nuo tekstit. Hän on 13 vuotias ja tuntuu ärsyyntyvän lasten kitinöistä ja vieraitten höpinöistä. Toivottavasti tuo piirre menee tytöllä ohi ennen aikuisikää.

Vierailija
2/13 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olivat ne kaikki muut tekstit, mitä tyypin sivuilta luin. Kovin on pinna kireällä ja kaikki muut maailman ihmiset ovat typeriä, kun eivät käyttäydy juuri niin kuin tämä kirjoittaja itse teki samassa tilanteessa. Onneksi hänellä on kuitenkin mahdollisuus purkaa pahaa mieltään kirjoittamalla, niin luultavasti hän pystyy noissa ärsyttävissäkin tilanteissa käyttäytymään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, miksi lapselle ostetaan joka kauppareissu hyvää.

Toiseksi, jos ostaa hyvää, miksi se annetaan lapselle käteen ennen kassaa, joten tällainen huutokonsertti on taattu.

Itse olemme tehneet karkin kanssa niin, että kauppareissuilla ei ole karkkia ostettu, eivät ole osanneet sitä koskaan mankua. Karkkipäivän karkit on ostettu aina erikseen ja ovat löytyneet perjantaisin keittiön kaapista.

Vierailija
4/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin samalla linjalla kirjoittajan kanssa

Vierailija
5/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotitaja tarvitsisi vähän raippoja. Internet tuo kaikenlaisille moukille mahdollisuuden " julkaista" ulostuksiaan

Vierailija
6/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei tee kirjousuta viisaammaksi.

Vierailija
7/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska teksti.

Vitone ilmeisesti kuuluu juuri tuollaisiin jankuttaviin äiteihin, jotka keskustelevat lapsen kanssa kaikesta tuntitolkulla, eivätkä saa lastaan millään aisoihin.

Vierailija
8/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hauska teksti.

Vitone ilmeisesti kuuluu juuri tuollaisiin jankuttaviin äiteihin, jotka keskustelevat lapsen kanssa kaikesta tuntitolkulla, eivätkä saa lastaan millään aisoihin.

Kirjoitus oli silti tasoton.

Vierailija
9/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha se on tollaselle 1,5v jankuttaa

Vierailija
10/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyll aika lailla tutun kuulosta, paitsi minä kyllä käytän vähän enemmän voima keinoja...toivon ettei silti ole ollut meidän takana kauppa jonossa!=)

Vierailija
11/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuosa kirjoituksesta oli floppi. Ei todellakaan hauska.

Vierailija
12/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kaupassa ongelmia lapsen kanssa ja kai minuakin vähän ärsyttää tommosissa tilanteissa.

Mutta jotenkin jäi hämäräksi että mikä oli tarkoitus koko kirjoituksessa.

Vierailija
13/13 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti osui muutamaan äitiin täälläkin.

Luin muutaman muunkin pakinan, en kyllä tykkää siitä, miten simppeleitä tarinat ovat mutta tuon ekan sisältö siis miellytti.

Itsekin olen lukuisat kerrat seurannut vastaavanlaisia kohtauksia kaupassa...