Kokemuksia Pikkuruu-kantoliinoista?
Olen ostamassa kantoliinaa ja päätymässä Pikkuruu-liinaan. onko kenelläkään siitä kokemuksia? Kannattaako ostaa?
Aikku74
Kommentit (3)
ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä :) Ei oo hiki, vaikka sisätiloissa onkin lämmin, kun takassa pidetään päivittäin tulta.. Nyt vauveli painaa jo 10kg ja hyvin toimii edelleen tuo ohuempikin.. Paksu varmaan parempi, jos paljon ulkona käyttää, lämmittää enemmän.
Näistä sanoisin, että pienellä vauvalla Pikkuruu on paras näistä. Itse Didyyn tottuneena otin paksumpaa neulosta ja hyvä oli kuopuksella, koska vauvan sai näppärästi pujotettua liinan ollessa päällä. Monesti oli liina päivällä tunteja päälle kiedottuna ja vain välillä vauva liinassa. Täytyykin muistaa laittaa tuo sairaalakassikasaan taas.
Jos taas lähden painavamman kanssa metsään kävelemään on Didy parempi, koska ei veny.
Ja tuollaisen itse jo jotain osaavan (yli 1 v) kanssa käytön Ergoa selässä (no en kyllä nyt vähään aikaan ole käyttänyt, koska rv on jo 37+). Aika pienellekin voi Ergoa (vanha malli) käyttää etureppuna, muttei vastasyntyneelle. Mies ei vain suostu liinaa kietomaan, mutta käyttää reppua ja viime kesänäkin oli kaksi kannettavaa, kuten ensi kesänä.
Poika on sen verran hikoilevaa sorttia, että siinä tuli kuuma kannettavalle ja kantajalle. Oli myös aika tönkkö verrattuna nykyiseen huggabugiimme