Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies reissussa ja mun pitäis ruokkia sen skorpioni =8-O

Vierailija
09.12.2005 |

ääk. kummiskin karkaa mun kimppuun koko otus tai sitten ei innostu syömään ja ruokaotus kaivaa ittensä sinne terraarion pohjamatskuun.. ja sitä paitsi mua kammottaa ne hiton jauhomadotkin mitä sille syötetään.

voi voi nyt mua.. toisaalta oon yjpee itsestäni jos saan sen syömaan ja onhan sitä sitten hauska katsella kun se mussuttaa sitä matoa ihan niinku makkaraa söisi.

..mutku jännittää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten miehes ole hieman söpönpää lemmikkiä hommannu? Mä en varmaan uskaltais edes nukkua jos meillä olis sellanen

Vierailija
2/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen skorpparin omistaja.

Tärkeintä on, että pysyt rauhallisena etkä säikähdä kun skorppari saattaa yks kaks säpsähtää.

Ei se sieltä mitään kimppuun tuu, jos et kättä työnnä terraarioon. Tiputat sen madon pinseteillä sen nokan eteen ja luukku kiinni!!

Mukavaa viikonloppua=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTA EHDOTTOMASTI SULKEA LUUKKU KUN LOPETAT!

Eipä sitten muuta=)

Vierailija
4/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran otti tosin mukaansa ja tuon toisen jätti mulle..

täytyy kyllä myöntää että vaikka se on aivan kiehtova ja silleen kiva seurailla sen askareita niin laitoin eilen nukkumaan mennessäni sen terraarion kannen päälle ekstrapainoksi semmoisen jakkaran :) vähänkö olis upeeta aamulla huomata että kansi on raollaan ja skorpparia ei näy missään.. huu..

oon kyllä luvannut miehelle että jos tuo karkaa niin en varsinaisesti yritä sitä pyydystellä vaan heitän puhelinluettelon sen päälle ja meen ite siihen luettelon päälle seisomaan kunnes henki on varmasti ötökästä paennut.

..mutta nyt mun pitäis syöttää se..

Vierailija
5/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta saisi kuolla nälkään!

Vierailija
6/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi niinkuin arvelinkin elikkä se mato mönki sinne pohjapuruihin ja tää yks mänttipää vaan möllöttää hölmönä vailla metsästysvietin pilkahdustakaan.

olkoon sitten mokoma.. kai se sen sieltä saa kaiveltua jos nälkä yllättää. sitäpaitsi se on ihan läskipunkero skorppari, ei tee pahaa vaikei nyt joka viikko saiskaan suuhunpantavaa.

Vierailija
7/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä!!! Ei voi ku kuvitella av-mamma hyppimäs varpaisillaan häkin ympärillä ku toinen vetelee rauhas sikeitä kopissaan =DDDD Kiitos ap!!! Sait mun mielikuvituksen valloilleen ja kyyneleet silmiin =DDDD