Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei... Olen ihastunut samaan mieheen kuin paras ystäväni...

Vierailija
09.12.2005 |

Sanokaahan siskot mitä tässä pitäisi tehdä... Kyseinen mies tuskin on valmiiksi kiinnostunut kummastakaan, eikä kummallakaan ole ollut aiemminkaan mitään ihmeempää hänen kanssaan. Pöytä olisi puhdas aloittaa kummalle hyvänsä. Olen aina tavallaan pitänyt tästä miehestä, mutta en mitenkään erityisesti, ainakaan sitä kenellekään myöntänyt.

Nyt kun sitten olen totaalisen ihastunut, ystäväni kertoi juuri ajattelevansa tätä miestä, enkä raaski hänelle sanoa että olen itsekin samassa junassa, etten loukkaisi häntä... Kumpikin meistä varmasti soisi toiselle onnen jos mies kiinnostuisi toisesta, mutta en viitsisi pilata toisen iloa omilla haihatteluillani, kun juuri tuollaista tunnusti... Plääh... Olisinpa itse ehtinyt kertoa hänelle ensin... :( Masentava olo, ja ei tekisi mieli kuunnella toisen tuntemuksia kun itsellä sama juttu...

Ja jos taas en kerro ja meille tulisikin jotain tuon miehen kanssa, niin tulisi tunne kuin pettäisin ystäväni... Toisaalta en halua pilata hänenkään mahdollisuuksiaan, jos sattuisi että heille tulisi jotain. (vaikka ajatuskin siitä ärsyttää juuri nyt...)

Onpahan taas tilanne! Mitä te tekisitte...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoikaa nyt edes... Ärsyttävän outo olo asian tiimoilta.

Vierailija
2/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista olisi jos ystäväsi loukkaantuisi asiasta. Ihmisiä ei voi " varata" ihastumalla niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nimittäin käy niin että mies kiinnostuu sinusta, luulee ystävättäresi että tahallasi veit häneltä miehen...

Parasta kai olisi jos miehellä olisi aivan toinen henkilö mielessä.

Vierailija
4/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PS: tuota sattuu, älä stressaa.. :)

Vierailija
5/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä vielä juuri se ystävistäni jonka kanssa tällaiset asiat yleensä puidaan... Siksi tulinkin tähän purkamaan tuntojani anonyymisti... kun ei tiedä kenelle sitä menisi kertomaan.

Niinpä, helpoin vaihtoehto jos tää mies keksisi jonkun kolmannen... ;) sittenpä oltaisiin taas huoletta. Jotenkin ihan ihme tilanne, kun yleensä meillä ei ole kovin sama miesmaku...

En ole aikeissa hyökätä iskemään tuota miestä, mutta toisaalta tuntuu pahalta ajatella jollei itselle jää lainkaan " tilaisuutta" ... No, kai asiat aina järjestyy parhain päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän