Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan äänestää Timo Soinia

Vierailija
09.12.2005 |

Onko muita kannattajia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- natsit

- kouluttamattomat

- sivistymättömät

En kuulu joukkoon.

Vierailija
2/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini on AINOA, joka todella puhuu lapsiperheiden puolesta. Jos se tekee minusta juntin ja natsin, olkoon niin :) Olen sitä mieltä, että suomeen riittäisi vähempikin määrä pakolaisia, vaikken rasisti olekaan (on mm.somalialaisia ystäviä).

Soini ei halua Natoon, ja haluaa pois EU:sta. Nämä on ne tärkeimmät syyt. En myöaskään häpeä asiaa, vaan olen avoimesti Soinin kannattaja. Olen käännyttänyt jo ainakin 10 ihmistä äänestämään Soinia (lapsiperheitä nekin)

SOINI PRESIDENTIKSI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini on rehellinen mielipiteissään, ei nuoleskele ketään. Hänen mielipiteet mm. natoon liittymättömyydestä ovat samat kun itselläni samoin kun se, että meidän miehet ja veljet eivät lähtis sotimaan muuhun EU- maahan jos sota tulee muualle. Neekereitä voidaan ottaa tietty määrä mutta hyysääminen on lopetettava ja tehtävä selväksi, että maassa eletään maan tavoin. Nämä kaikki ajatukset Soinilla ja minulla on samanlaisia! Enkä ole natsi enkä kouluttamaton ja päinvastoin yliopistokoulutuksen saanut! Ap

Vierailija
5/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkanpa, että olet itse tyhmä ja kouluttamaton. Luulisi vauvapalstalta löytyvän ihmisiä jotka arvostavat lapsiperheiden puolestapuhujaa.

Kokoajan tulee uutisia kuinka EU yrittää talllata meidän pienen maamme.

JOKAINEN JOKA HALUAA IRTI EU:STA ÄÄNESTÄKÖÖN SOINIA!

Vierailija
6/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ketuttaa niin tuo Eu... virhe oli liittyä koko p**kaan. Nyt sitten maksetaan mielettömiä summia moisesta ilosta.

Ihme pykälä nikareita ja byrokraatteja täynnä koko EU

Vierailija
7/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäkö moisen mölinän olisi tarkoitus vakuuttaa?

persut ovat nimenomaan sanoutuneet irti soinista.. ptkivat pihalle tuon jabba the hutin..

Vierailija
8/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takinkääntäjä sote-kysymyksessä.

"pienellä ihmisellä täytyy olla mahdollisuus valita mitä lääkäripalveluita hän käyttää"