Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti tehoavaa tahranpoistoainetta olemassa??

09.12.2005 |

Itse ostin vähän aikaa sitten Vanish oxi action gelin, kun olin kuullut että se olisi hyvää. Ei kuitenkaan tehonnut meidän tahroihin!

Yksikään tahra ei sillä irronnut....mitkä ei jo tavallinen pesuaine olisi puhdistanut.

Ottaa päähän!

Onko sellaista ainetta olemassakaan, millä saisi vaaleat vauvan vaatteet taas käyttökelpoisiksi??

...teidän että Fairy tehoaa, kun pesee sillä heti tuoreeltaan, mutta entäs jo muutaman kerran pesukoneessa olleet tahrat?

Olisin iloinen hyvistä vinkeistä :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin sose- yms. tahroihin Dr Beckman tahranpoistoaine. Hieroo sitä tahraan, antaa vaikuttaa hetken ja koneeseen. Tosi tehokas, ainakin minun mielestäni. Tietysti tulos paranee mitä nopeammin vaatteen pesee.

Vierailija
2/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut sillä lähes kaikki tahrat pois (myös jo tiukasti pinttyneet tahrat), tosin jotkin tahrat ovat vaatineet useamman käsittelyn ennen kuin ovat lähteneet kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä suosittelen minäkin. Tuoreena kun laittaa, pitäisi lähteä. Hintaa palasaippualla on n 2 euroa.

Vierailija
4/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen saanut suurimman osan tahroista pois, tosin esim. jotkut porkkanatahrat vaativat kaksi pesua ennenkuin lähtevät kokonaan pois. mutta iänikuisen pinttyneitä ja monesti pestyjä tahroja ei bio luvilikaan vie pois.

tahranpoistoaineista olen kokeillut myös vanishia (ihan surkeaa) ja dr. beckmannia. tuo beckmann oli sinänsä yhtä tehokas kuin bio luvilikin mutta minun mielestäni sen haju levisi pesussa muihin pyykkeihin ellei käsiteltyjä tahroja huuhdellut ennen koneeseen laittoa. ja kun tahraisia vaatteita saattaa olla puoletkin pyykkikorista niin pyykinpesusta tuli tuolla aineella turhan työlästä... bio luvililla käsitellyt voi nakata koneeseen sellaisenaan, tosin laitan ylimääräisen huuhtelun jos tahraisia vaatteita on kovin paljon.

Vierailija
5/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pesuainetta en enää huolisikaan. Käytän valkopesuainetta kaikille vaaleille pyykeille, ja olen jopa saanut porkkanatahroja pois ystäviltä saamistani vaatteista - kuitenkin ensin liottamalla pesuaineliuoksessa. Ja värikkäille vaatteille löytyy oma pesuaineensa samasta sarjasta. On myös varsin miedon tuoksuinen. Yleensäkin laitan tuhruiset vaatteet likoamaan heti tuoreeltaan pesua odotellessa, jotta tahra ei pääse kuivumaan kiinni kankaaseen. Ja pesen 60 asteessa, ainakin puuvillaiset vaatteet kestävät hyvin, vaikka pesuohjeessa olisikin 40 merkittynä. Näillä keinoin olen saanut vaatteet pysymään jotakuinkin tahrattomina

Vierailija
6/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pesuainetta en enää huolisikaan. Käytän valkopesuainetta kaikille vaaleille pyykeille, ja olen jopa saanut porkkanatahroja pois ystäviltä saamistani vaatteista - kuitenkin ensin liottamalla pesuaineliuoksessa. Ja värikkäille vaatteille löytyy oma pesuaineensa samasta sarjasta. On myös varsin miedon tuoksuinen. Yleensäkin laitan tuhruiset vaatteet likoamaan heti tuoreeltaan pesua odotellessa, jotta tahra ei pääse kuivumaan kiinni kankaaseen. Ja pesen 60 asteessa, ainakin puuvillaiset vaatteet kestävät hyvin, vaikka pesuohjeessa olisikin 40 merkittynä. Näillä keinoin olen saanut vaatteet pysymään jotakuinkin tahrattomina

Vierailija
7/7 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä kokeilla, vaikkapa ihan kaikkia mitä olette ehdottaneet. Eiköhän sieltä joku tehokas löydy :)

Kiitos vielä kaikille vastanneille!