Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsen valokuvasta tehty ENKELIjoulukortti...?

Vierailija
09.12.2005 |

Jotenki kolkko tai synkkä?

Ajattelin ottaa lapsesta kuvan lampaantaljan päällä, tulostaa valokuvatulostimella ja piirtää hopeatussilla sädekehän ja ehkä siivet! Ois mielestäni söpö, mutta viittaako jotenkin liikaa kuolemaan??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi tuo enkelivertaus on nyt niin vahvasti kuolemaan viittaava. Lapsiahan on vaikka kuinka kauan sanottu pikkuenkeleiksi ilman mitään synkkiä taka-ajatuksia!

Vierailija
2/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esim puhu enkelipojastani tai pue häntä enkeliksi, kuolema siitä tulee mieleen, niinkuin pikkuinen olisi enkelinä taivaassa. Ei ei ei....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ajatellut tehdä lapsistani enkelijoulukortin. En tajua, miksi ihmisten pitää aina ajatella kaikesta pahinta mahdollista, ei enkeli ainakaan minun ajatusmaailmassani viittaa kuolemaan. Ajatteletteko te ihmiset kaikista jouluenkeleistä, että ne ovat kuoleman vertauskuvia? Meillä enkeleitä on ikkunoissa ja kuusessa ja vaikka missä jouluna...

Vierailija
4/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit on ylimaallisen kauniita ja ihania olioita eikä kuolleita.

Vierailija
5/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän monissa valmiissakin korteissa olevan enkelien kuvia, ja joulunäytelmät on niitä täynnä. Mun mielstä kaunista, eikä todellakaan viittaa millään tapaa kuolemaan.

Vierailija
6/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät kiihkoilijat mutta kenestäkään ei tule enkeliä kuoleman jälkeen.Tee vaan ap korttisi,niin minäkin tein jo 3v sitten.

Tylsempää korttia eiu ole kuin joku tonttu ja lampaantalja...puistattaa ihan.

Vierailija
7/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti, ihana siitä tulee varmasti. Jos jotkut ovat noin kuoleman pelkoisia niin anna heidän olla.

Vierailija
8/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä piirsin joulukortteihin enkelin kuvan. Viimevuonna sain kortin missä kummityttö oli enkeliksi puettu. Ja oli muuten kaunein ja jouluisin kortti minkä sain. Ei tullut kyllä yhtään kuolema mieleen.

Vierailija
9/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella (3v.) on vaikka vekkuli virnistys, ei se voi kovin kuolleelta näyttää! On muutenkin vilkas tyyppi, joten menee myöskin huumorilla :)

ap