Mieheni on sanonut, että jättää minut jos annan alapääkarvojen kasvaa
Olen viimeisilläni raskaana ja en jaksaisi höylätä. Toiseksi iho on nykyisin niin arka, että tulee näppyjä ja alapää tulehtuu. Olen pyytänyt miestä ajelemaan, mutta ei suostu sitä tekemään.
Pitäisikö mennä johonkin kosmetologille vahaukseen? Onko kukaan käynyt?
Kommentit (19)
Eihän tuollaisella miehellä mitään tee.
Sanoo, että rakastelu on myös silmäniloa.
Mutta siitä vahauksesta, tietääkö kukaan.
ap
pistä miehs ajelemaan ne. tai käy ottamassa brassivahaus. vai esteetikko? no raskaana ollessas et takuulla ole mitään esteettistä nähtävää muutenkaan.
" JÄTÄN SUT JOS ET AJELE PIMPPIKARVOJAS"
VOI JUMA MIKÄ DOR...
eihän mies millään mitalla ole hyvä, jos antaa ehdot omalle rakkaudelleen!!! Siis mitä ihmettä?
sano miehelle että sä jätät sen jos se ei nöyrry ajeleen niitä sun karvoja. ja sano myös että jätät sen jos ei itse ajele päälakeaan kaljuksi, spede-tyyliin. sano että säkin olet ruvennut esteetikoksi.
syy miksi nyt ei voi ajella karvoja on, että EI VOI. En yllä alapäähäni enää :)
Tosin, minun ukkelini ajelee ne. Vaikka hänellä on ns. karvakammo, ei hän ikimaailmassa minua jättäisi, vaikka perustaisin sinne kasvitarhan.
Halusin vain tietää, onko kukaan käynyt vahauksessa, missä niitä tehdään ja paljonko maksaa.
Mies ei tykkää ajella kun pelkää satuttavansa minua. Itse en yllä kun iso maha on edessä.
Rakastelu on meille tärkeää, joten jos karvat estävät miestä rakastelemasta, hän saa olla kriittinen silloin.
Ihme karvapilluja olette.
ap
se koira älähtää johon kalikka kolahtaa..
joo ja kun ei vaan olla karvapilluja, meillä vaan sattuu olemaan miehet jotka ajattelevat muullakin kuin munallaan...
ihme tollo miehes on!
kyllä kai nyt pienemmästäki nousee karvat (ne ei sheivatut) pystyyn :/ jos ukkos on tosissaan ni idiootti on ja niin oot säkin...nou pahalla
aattele nyt jos joku kyselin vaikka mokkapalojen reseptiä koska mies on sanonut jättävänsä jos ei rupee mokkapaloja syntymään, ja sitten ois närkästynyt asiallisten mokkapalaohjeiden viipymisestä.
oisit kysynyt ihan vaan siitä vahauksesta ja jättänyt " esteetikko" -miehesi hullutukset kertomatta..
jos ap haluaisi asiallista tietoa kannattaisi todellakin muotoilla kysymys uudelleen. nyt otsikon mukaan pointti on se että mies jättää jos ap:n pillu rehottaa. ja suosittelen muuten brasilialaista vahausta, sattuu aivan perkeleesti mutta karvat pysyy poissa pitkään.
äijä on itse sitten täydellisyyden perikuva? Ei yhtään kaljamahaa eikä oksettavia rintakarvoja. Kai hän myös siistii alapääkarvoitustaan ja poistaa kainalokarvat, jotta eivät ihan hielle haise.
Tasa-arvoa!!!
t. nainen jolla brasilialainen, mutta vain ja ainoastaan omasta tahdosta. Jos mies alkaisi jotain vaatimaan, niin taatusti lentäisi kuin leppäkeihäs tai kasvattaisin kiusallani kunnon rehun!
Minä olen itseltäni muutamia kertoja ajellut karvat ja saan heti jonkun tulehduksen kun karvat eivät ole suojaamassa, valkovuoto lisääntyy kauheasti jos karvani ajelen.
Miten ei muka raskaana ylety ajelemaan? En käsitä miten voi olla niin lyhyet kädet, vai mitä norsuja sitä ollaan?
Tuskin ne liikakilotkaan kovin esteettisia on tai raskaana oleva nainen ylipäätään. Entä raskauden jälkeen kun vatsanahat roikkuu? Mitäs se miehesi siitä tuumaa?
Raskausaikana mies ehdottomasti halusi poistaa karvani sieltä, kuten muutenkin olen tavaksi tämän ottanut. Jo tottumusksesta homma on tehty lämmitettävällä sugar-vahalla.
Sitten viimeisellä neljänneksellä kävin kosmetologilla vahauttamassa samalla kun oli muutakin ihon hoitoa. Muistaakseni se brassi maksoi n. 50 ¿.
teidän suhde ja sen kestävyys