Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1.1.2006 alkaa painonpudotusurakka, tule mukaan porukkaan!

09.12.2005 |

Kerätään porukka, joka voisi näin vauva-palstan välityksellä tukea toisiaan painon pudotuksessa. Itselle on ylimääräistä painoa kertynyt 15-20kg ennen raskautta 10kg ja raskauden tuomia kiloja on vielä 10 jäljellä. Näin paljon ei tarvitse olla pudotettavaa tai enemmänkin saa olla, pääasia että saadaan porukkaan paljon väkeä niin saadaan hyvä tsemppiryhmä!

Aloitetaan painonpudottajien kesken aina viikottain pino, jossa kerrotaan paljonko paino on pudonnut viikossa sekä kokonaisuudessaan. Tarkoitus ei siis ole kilpailla sillä, paljonko paino on pudonnut, vaan tarkoitus on terveellisellä elämänmuutoksella saada pysyviä tuloksia ja itselle hyvä olo ja mieli.

Olisiko kiinnostuneita? Lisäksi pinossa voisi kertoa kuntoiluvinkkejä ja ravintovinkkejä (jotain näistä asioista tiedän itsekin). Nyt kaikki kiinnostuneet tähän ekaan pinoon ja nimiehdotuksia porukalle. Laittakaa myös painonpudotustavoitteenne. Itsellä siis tuo 15-20kg ja ensi syksyyn mennessä (toivottavasti löytyy joku muukin, jolla on sama urakka edessä). Voin vaikka koittaa kerätä listan pudottajista ja tavoitteista.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://groups.msn.com/Painonpudottajat2006

Siinä linkki jos haluat mukaan...kivempi jutella tuolla vähä niinku omas rauhas =) eikös vaan?

Minä siis ilmottaudun mukaan ainaki o/

Vierailija
2/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pudotettavaa n. 12kg. Ja tosiaan mukavaa jos saisi laihdutus seuraa ja voisi niinä huonoina hetkinä käydä hakemassa tukea täältä.

Itselläni on ongelmana mahdoton makean nälkä ja se että en pääse säännöllisesti liikkumaan.

Tämä oli hyvä idea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä olisi urakkaa minulle. Tuntuu kamalan vaikealta ja mahdottomalta aloittaa. Millä keinoin te muut ajattelitte laihduttaa? Onko kukaan kokeillut Painonvartijoita? Itse yritän nyt ensiksi jättää turhan herkuttelun pois ja syödä ruokaa kohtuullisia määriä kerralaan.Liikuntaa sitten kun olo on ensin vähän keventynyt. Tällainen painonpudotusketju on hyvä idea. Itse kirjoittelen ehkä harvemmin, mutta luen sitäkin innokkaammin. Olen joskus lueskellut Verkkoklinikan laihdutuspalstaa ja siellä oli käytössä systeemi, jossa pudotettavat kilot merkattiin pallolla O ja pudotetut sitten # . Sitä voisi matkia ja käyttää jos tekee jotain yhteenvetoa siitä kuinka pudotus etenee?

terveisin, RR #OOOO OOOOO OOOOO

Vierailija
4/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös ylimääräistä, joten laihdutusoperaatio edessä. Painonvartijoissa olen joskus tiputtanut 5 kiloa, mutta tutustuin sittemin South Beach -diettiin, joka todella hyvä! Jos kiinnostaa saada hyviä ja toimivia vinkkejä ostakaa em kirja tueksi.

Vierailija
5/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden _jälkeinen_ elämä on jättänyt varteen kymmenisen kiloa uutta massaa, josta haluan eroon.

Liitytäänkö me tuonne omaan yhteisöön vai miten toimitaan? Ja mitä siinä liittyessä täytyy tehdä???

Vierailija
6/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää sähköpostiosoitetta ja salasanaa???

Vierailija
7/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille urakkaa suunnitteleville!

Mulla on tässä elämän kuluessa kertynyt ylimääräistä painoa.. nyt sitä taitaa olla n. +20 kg. Viime keväänä sain pudotettua 10 kg (5½ vuotta sitten tiputin jo 15kg, eli mulla on ollut n. 30 kg ylimääräistä), mutta nyt syksyllä olen ollut saamaton, syönyt mitä mieli on tehnyt ja viimeiset reilu 2 kk olen ollut " jalaton" eli kävely ym. kielletty.. tänä syksynä paino nousi taas 5 kg ja nyt olen päättänyt, että pakkohan mun on tehdä tälle asialle jotai!!!! Joten jos pääsen porukkaan niin olen ikionnellinen!

- matilda -

Vierailija
8/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko helpompi vaan kirjoitella tän vauva palstan alla kun täällä tulee pyörittyä muutenkin?

Laittakaa vaan ilmoitusta missä ja millä nimellä niin mukana ollaan!

t: 15 kg ylimääräistä

Vierailija
9/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuttaa töihin paluu kun itelleen jäänyt viimeisestä raskaudesta 16 kg... Pääsen harvakseltaan nettiin (viikkopinot jää joskus väliin ), mutta aloitetaan vaan !

Olen hankkinut jo painonvartioiden pistekirjan, mutta en pääse millään kokouksiin, joten omin neuvoin ajattelin tiputtaa painoa.

On se muuten kumma, kun ei kiloakaan lähtenyt pois vaikka täysimetin 6kk ja vieläkin osittain !

Vierailija
10/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä että voidaan täälläkin kirjoitella ja pinoutua. Voihan sitä sitten siellä yhteisössä jutella vielä tarkemminkin jos haluaa, eiks joo? Eli ollaanko täälläkin painonpudottajat 2006 nimellä? Nyt alkaa sitten lähtölaskenta 22 päivää jäljellä pudotusurakan alkuun. Toki saa nytkin jo aloitella, mutta virallisesti sitten 1.1.2006! Ja tervetuloa lisää väkeä saa tulla mukaan! Tehdään oikein iso tempaus ja katsotaan paljonko oikein saamme porukalla tiputettua!

Vierailija
11/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä:

Kurkatkaa tuonne terveys, laihdutus osioon. Siellä on paljon samanhenkisiä laihduttajia.

Vierailija
12/40 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen jäljiltä on 9 kg tullut lisää, mutta alkupainoakin oli liikaa eli pudotusurakka olisi 15 kg kokonaisuudessaan. Olin jo puolitoista vuotta sitten lähes alkupainossa, mutta sitten tuli 7 kg lisää, kun aloitiin työt eikä ehdi liikkumaan kahden lapsen äitinä kun jatkuvasti joku tuntuu olevan sairaana tai jotain muuta hässäkkää.

Mutta luulenpa että ihan pelkällä järkevällä syömisellä (kaikki makean mutustelu ja ylisuuret annokset pois) ja pienellä liikunnan (ulkoilu & kotijumpan) lisäämisellä jo paino saataisiin laskusuuntaan.

Välillä vaan tuntuu, että ei sillä ole väliä, kun on niin väsynyt....se kyllä pitäisi saada muuttumaan, ja tsemppi päälle.Ehkä tämä ryhmä auttaisi siinä....;)

Vierailija
13/40 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutettavaa olisi ihannepainooni n. 30kg, mutta aloitetaan siitä, että saisin aluksi edes sen 20 kg pois. Kaksi raskautta takana, molemmista tuli kiloja, mutta nämä kilot ovat tulleet ihan omasta syömisestäni.

Mutta mukana olen!:)

Vierailija
14/40 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotan perjantaita, kun ainakin mulla on viikolla hiukan helpompi pysyä ruodussa, ja vkonloppuisin voi olla jotain menoja, joiden puitteissa tulee syöpyteltyä ainakin vähän...

Hauskaa että meitä on näin paljon!

Vierailija
15/40 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos pinoutumispäivä on perjantai, niin eikös voitaisi kuitenkin pinoutua 1.1.06, tsemppaamaan toisiamme aloituksessa? Minulla kun se ainakin tuottaa suuria ongelmia aina... Joten rauhoitutaan joulun pyhiksi ja tavataan vuoden vaihteessa..!?

Leijona76 (poika 06/04) 0000000000

Vierailija
16/40 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa sais lähtee heti, mutta yksin en siihen pysty (koko syksyn yritin aloittaa, mutta mutta)! Kyllä se on kimpassa kivempaa.

Vierailija
17/40 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen mieluummin palstailijana, kuin liityn johonkin listaan. Joten jos joku vaikka päättäisi missä kokoonnutaan ja millä nimellä..?

Vierailija
18/40 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittautuu mukaan. 4kertaa olen ollut PV:ssa vaihtelevin tuloksin, paras tulos oli puolen vuoden sisällä 10kg....mut vuoden päästä oli tullu takas jo 15kg...:( !Ja pudotettavaa ois ainaki 20kg. Mutta yksin ei onnistu, ei ei, se on nähty monet kerrat :( Kannustajia kovasti siis kaivattas täälläkin....saisi tuloksia aikaiseksi ;))

Vierailija
19/40 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raskaudesta jäänyt n 7kg +muutama kilo ennestään ylimääräistä. Haluaisin edes tuon 7kiloo pois! Innolla mukana yrittämässä josko onnistuis!

Vierailija
20/40 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg jäänyt liikaa, tosin osa oli jo mukana menossa ennen rasakautta. Ei meinaan tippua millään, poika 13kk ja kiloja tuntuu vaan lisää kertyvän. Miten nämä saa pois???