1.1.2006 alkaa painonpudotusurakka, tule mukaan porukkaan!
Kerätään porukka, joka voisi näin vauva-palstan välityksellä tukea toisiaan painon pudotuksessa. Itselle on ylimääräistä painoa kertynyt 15-20kg ennen raskautta 10kg ja raskauden tuomia kiloja on vielä 10 jäljellä. Näin paljon ei tarvitse olla pudotettavaa tai enemmänkin saa olla, pääasia että saadaan porukkaan paljon väkeä niin saadaan hyvä tsemppiryhmä!
Aloitetaan painonpudottajien kesken aina viikottain pino, jossa kerrotaan paljonko paino on pudonnut viikossa sekä kokonaisuudessaan. Tarkoitus ei siis ole kilpailla sillä, paljonko paino on pudonnut, vaan tarkoitus on terveellisellä elämänmuutoksella saada pysyviä tuloksia ja itselle hyvä olo ja mieli.
Olisiko kiinnostuneita? Lisäksi pinossa voisi kertoa kuntoiluvinkkejä ja ravintovinkkejä (jotain näistä asioista tiedän itsekin). Nyt kaikki kiinnostuneet tähän ekaan pinoon ja nimiehdotuksia porukalle. Laittakaa myös painonpudotustavoitteenne. Itsellä siis tuo 15-20kg ja ensi syksyyn mennessä (toivottavasti löytyy joku muukin, jolla on sama urakka edessä). Voin vaikka koittaa kerätä listan pudottajista ja tavoitteista.
Kommentit (40)
Minulla ois sellaset 5-7kg. Edellis kevaana pudotin n20kg painovartioiden kirjekurssilla. Nyt viela ois tavotetta mahamakkarat pois! Minakin tykkaisin olla taalla taaperosivuilla kun tulee/kerkiaa yleensa vain tanne. Mutta innolla odotan tsemppaus poppoon keraantymista. Ilmoitettele nimesta ja " osoitteesta" .
Erppu ja termiitit
Fedjasetä haluaa liittyä joukkoon ja ottaa kaikki vinkit vastaan :-) Pudotettavaa minullakin sellaiset 6-7 kg. Päätöksen olen tehnyt aloittaa 1.1.2006, joten kiva aloitella sitä tällaisessa virtuaaliryhmässä.
Fedjasetä ja pojat (03/03 sekä 09/05)
... mukaan tullaan - jos täällä alkaa yhteinen tsemppaus!
Jos jonkinlaista ryhmänimeä suunnittellaan niin nimeä ei kannattaisi personoida esim. vuonna 200? synnyttäneiden mukaan vaan sen mukaan, että nimi sopii mahdollisimman monelle äidille (" ;)!
tää on tosi hyvä juttu. halua päästä irti liika kiloista, mut jotenkin ei oo saanut itteensä niska kiinni, mut tää varmasti auttaa.
Pudotettavaa on n.10-15kg (huh!).
Olin jo päättänyt aloittaa uuden elämän 1.1-06 mut " virtuaaliryhmässä" varmaan sujuu paremmin.Aion alkaa karppaamaan,ei mitään Atkinsia tms suoraan vaan itselleni sopivaksi soveltaen.Nopeat hiilihydraatit on mun pahe ja heikkous...
Raskauden aikana tuli kunnioitettavat 21 kg, joista sentään yli puolet jo poissa. Syksyllä aloitinkin joo laihiksen, kun oli tarkoitus olla 60-kiloinen tammikuun alussa, töihin palatessa. Nelisen kiloa tippui, mutta sitten repsahti, ja nyt tuntuu, että mitäs sitä nyt ennen joulua... Elikkä kymenisen kiloa pitäs saada veks!
Eli mukana ollaan!
Maku ja poika (12/04)
Kaksi lasta 3v. ja 1v. ovat jättäneet vartalooni 15 ylimääräistä muodokasta kilogrammaa, uu jee. Tahdon ne pois=) Yritys on nyt kova....
iiida
Ylimääräistä olisi mullakin n. 20 kg kahden lapsen jäljiltä..
Elikkästä siirrymme siis tuonne terveys, liikunta, laihdutus puolelle
joko olette sopineet pinoutumis päivän?
Eli innolla voisin kokeilla virtuaalista tukea =).
painoa, siis sitä ylimääräistä on vähintäänkin haluna pudottaa -10kg. Alkutavoite tosin voisi olla se edes -5kg! Siinäkin on työtä, jos vanhat merkit paikkansa pitävät!
Tarkoituksena on joka tapauksessa aloittaa tuo pudotus tuosta tammikuun alusta, joten mielelläni tulen tähän porukkaan mukaan! Tuo #0000000000 näyttää hyvältä, jos saisi nollia pois!
Lisätietoa vaan, että kuinka ja missä palstaillaan!
Mukana ollaan! Lapset 4v ja 2v. Raskauksista ei ole ylimääräitä kertynyt, vaan tuosta perunalastupussista, joka nytkin olkkarin pöydällä pötköttää...
Ylipainoa n.15kg.
Oon ollu Painonvartiois nyt vähän päälle 2 kuukautta, puonnu on 7,5kg. Vielä ois ainaki 15 kg pudotettavaa. Mun " laihiskaveri" muutti eri paikkakunnalle, joten ois kiva saada tukea vaikka sitte täältä..=)
Ja raskaus raskauden myötä mullekki tuli painoa, tosin sitä oli jo ennestään.. =/
Miitu
Ehdotan nyt, kun niin paljon porukkaa on kerääntynyt, että tuo sinun ehdottamasi " painonpudottajat2006" olisi meidän pinoutumis-nimi (tai jotain...) ja jos pinoudutaan tuolla " liikunta-terveys-laihdutus" -puolella, niin ollaan oikealla palstalla? Miltä tämä kuulostaa?
Itse olen pitänyt maanantai aamua punnituspäivänä, ja tavoitteena on minulla on 10kg kesään mennessä :D
Mutta muitakin ehdotuksia voi tietenkin laittaa, en loukkaannu..!
Kiloja ei tullut raskaus aikana kun 10kg joista jätin sairaalaan osa mutta,2v aikana kiloja tullut senkin edestä ja sen sata kertaa olen aloittanut laihdutuksen ja huomenna lopettanut,kun ei sitä yksin saa kun pahaa mieltä aikaan.Tavoitteena olisi tällä mammalla 10kg näin alussa ja 5kg joskus sitten jos siltä tuntuu.
Meillä ollaan sairaana joten vielä en valitettavasti ehdi tehdä yhteenvetoa porukasta ja tavoitteista, mutta heti kun tervehdytään niin teen sen (on paremmin aikaa silloin). Hyvä, nyt vaan tsemppiä ja psyykkausta kaikille, pian alkaa loppuelämän eka päivä!
Esikoisesta (02/2003) kiloja tuli yli 20 - ja jäi 5 :(
Tokasta (09/2005) tuli 15kg ja jäi näköjään taas 5...
Eli perusmatikalla laskettuna nyt olisi pudotettavana 10kg!!! Ja urakka alkaa täälläkin tammikuussa (jolloin joulumässäilyn seurauksena on pudotettavana varmaan vieläkin enemmän ;). Tarkoituksena olisi päästä omiin mittoihin kesään mennessä.
Ilmoittaudun mukaan!
Painoa pitäisi tiputtaa n. 10 kiloa. Mikä juttu se oli, kun joku kertoi jostain South Beach -dieetistä, saisko siitä lisätietoa?
itse ehdotin perjantaita ja joku toinen maanantaita, tuleeko vielä lisäehdotuksia vai valitaanko jompi kumpi näistä päivistä? itsekukinhan voi tietysti tehdä viikkopunnituksen minä päivänä haluaa ja tulla sitten raportoimaan tulokset sovittuna päivänä :)
Moi! Täällä vielä yksi innokas (?) painonpudottaja. Raskauskilot lähti heti mutta kun näitä kiloja on kertynyt jo ennen raskautta. Pudotettavaa olisi n.15 kiloa.
tästä kolmannesta raskaudesta on kiloja vielä 10kg, pois olen saanut pikkuhiljaa juhannuksesta lähtien viitisen kiloa. mutta harmillisen sitkeässä nämä tuntuvat olevan, imetän vielä ja olen koko syksyn käynyt pari-kolme kertaa jumpassa.
paheeni on kaikki makeat herkut, vaikka olen niitä yrittänyt karsia niin aina välillä tulee herkuteltua ja sitten mässy jää päälle :( eli nyt täytyy tuon jumpan lisäksi sitten aloittaa ruokavalion tarkkailu. tavoitteena minulla on nyt ensiksi tuo 10kg, sanotaan pyöreästi kesäksi. mutta kahdesta edellisestä raskaudesta jäi kummastakin 5kg ylimääräistä eli painan nyt 20kg enemmän kuin ennen esikoista... lopullinen tavoite olisi joku 15-17kg, sanotaanko ensi vuoden aikana.
metodia en ole oikein vielä päättänyt, ehkä yritän aluksi jos menisi ihan vain mutu-tuntumalla. mutta jos tuloksia ei ala tulla niin täytyy ottaa järeämmät aseet käyttöön. aikaisempien raskauksien jälkeen olen laihduttanut sekä mammadieetillä että PV:llä joista tykkäsin mammadieetistä enemmän, että jompaa kumpaa noista varmaan sitten.
joko on muuten sovittu että mikä päivä kokoonnutaan? itse olen pitänyt perjantaita punnituspäivänä ja lauantai on sitten ollut herkuttelupäivä ;) mutta muukin päivä käy minulle kyllä! ja tuo ##OOO -systeemi tuntuu ihan kivalta, antaa lisätsemppiä kun niitä ### alkaa ilmestyä enemmänkin!