Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++TAMMIMASUT PE-LA-SU+++

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miuwau: Mukavaa saada sinutkin mukaan joukkoon josta on tullu aikas pitkä.Joo siis kyllä minua vähäsen pelottaa tuo että pijat on niin pieniä että miten mahtaa sitten kolmannen kanssa mennä??? Mun sisko sano vitsinä että tekevät sit kaikkee pahaa yhdessä:) Luulen kyllä että kolmonen menee siinä kun muutkin. Ja imettäessä pojat sit tekee kaikkee mitä ei sais...

Mulla itseasiassa hävis kaikki oireet ihan niinku savuna ilmaan..Nytten on vaan tullut seläsärky jota esintyy yön jälkeen kun oon nukkunut vissiin selällä liian pitkään, niin on ollut kyllä ed. raskauksissa.

Vierailija
22/25 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, kuinka pitkältä voikaan päivä tuntua... Huomenna aamulla olis np-ultra, enkä vaan millään jaksais odottaa siihen, et näkee kuka siellä möyrii vai möyriikö kukaan. Oon käyny kaikki kauhuskenaariot päässäni läpi ja yrittäny keksiä tekemistä, ettei odottaminen tuntuis niin pitkältä (ja ettei ne kauhut pyöris päässä). Ihana karseeta... no täytyy mennä vaik pesemään pyykkiä tai lähteä kävelylle. Sais muutaman tunnin taas kulumaan.

Odotuksen piinaa rv 11+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas ollu kieltämättä älyttömän pitkä päivä.... Ja tää palsta takkuilee enemmän kuin laki sallii. Mistä tuli mieleeni, että mitä mieltä te muut olette siitä, jos tästä vähitellen pistettäisiin pystyyn oma sähköpostirinki?

Mä voin kerätä osoitteet ja lähettää sitte kaikille? Sitte ei tarttis ihmetellä että toimiiko tää sivu ja miten monta kertaa saa viestin kirjottaa uusiks tai miten moneen kertaan tulee sama juttu peräkkäi, ku on systeemit takkuillu....

En nyt vielä laita meiliosotettani tähän, mutta jos kiinnostusta löytyy, ni laitan jotta halukkaat voi ilmottautua.

Vierailija
24/25 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosiaankin sähköpostiringin kannalla varsinkin kun tämä on nyt kolmas kerta kun yritän viestiä lähettää.

viikko olisi lomaa vielä jäljellä, mutta kelit jatkuu huonoina. huomenna olis vieraitakin tulossa ja tänään onkin sit tyhjennetty viimesiä laatikoita muuton jäljitä ja vihdoikin herra sai uuden grillinkin koottua, eli huomenna grillataan =D

mutta nyt nukkumaan ni jaksaa huomen

VauhtiViuhti rv 9+1

Vierailija
25/25 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 viikkoa täynnä, hauskaa että on jo "näin pitkällä"... nyt on vasta alkanut tulemaan meikäläisellä sellaista lievää huonoa oloa alkuillasta, mutta yleensäottaen siis raskauspahoinvoitia ei hirmuisesti ole.

Vielä olis 3 viikkoa töitä ennen lomaa... työmotivaatio on jokseenkin kateissa mutta sinnitellään nyt vaan :)

Dazka 9+0