Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥PERJANTAITA SYYSlapsoset-04♥

09.12.2005 |

Böö! :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin erittäin huonosti, vaikka Nea nukkui yön ilman yhtään heräämistä. Ei huvita puistoon lähtö pakkasella, kun ei luntakaan. Siellä ei oo mitään tekemistä, eikä paljon väkeäkään. Höh. kaverin piti tulla käymään poikansa kans, mut oli poju ripuloinut eilen, ni jouduttiin perumaan. Koko viikon olin odottanut :-(

Nean ruuan heittely hellittänyt. Oon opettanu, et jos et enää syö, ni anna äidille ja nyt on viesti menny perille. Antaa aina mulle sen, mitä ei jaksa/halua. Osaa nykyään ein lisäksi sanoa joo, ja nyökyttää päätä, söpö!

SM, paranemisia häntäluulle!! Hauskoja Antsan laulut!! :)

Amysah, kiva kuulla susta! :)

Lila, hienoa, et sait puhuttua peloista ääneen miehellesi. Harmi, että siitä epparijutusta jäi sellaiset pelot.

Nyt pitää mennä vähän laittamaan paikkoja kuntoon ennen kuin lähdetään ulos. Eilen sain siivottua, vaikka Nea heräskin ihan kesken unien, nukku vaan tunnin ja siitähän ilo seurasi. Nyt huutaa tuolla seuraa vaatien..

Enkeli1 ja Nea

Onneks illalla nähdään Jatu! :-)

Vierailija
2/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on tylsä olo enkä tiedä mitä tekisin. Mies on illan pikkujouluissa ja näyttää tulleen myös uudelleen kipeäksikin. Kiva viikonloppu tulossa siis taas.

Mun piti alottaa ja alotinkin ajoissa jouluhommat tänä vuonna, että saisin rauhassa nauttia niistä. Tää joulunalusaika mun mielestä on sitä parasta aikaa. Itse joulu menee liian nopeasti aina. Nyt en ole mitään saanut tehtyä, kun kaikki sairastaa vuorotellen ja yhtä aikaakin. Missä siis on se nautinto. Iskee taas ihan lamaannus. Kun ensin ei voi tehdä mitään, niin sitten ei saa enää aikaseksikaan.

Vali vali!

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipeli hei,

Ollaan pitkään vältytty taudeilta. Nyt jyllää kaikilla samaan aikaan. No, ei parane valittaa kun pääosin ollaan terveitä ollut. Huono sauma vaan kun on tenttejä tulossa ja kaikki kipeitä. Yksi ruotsinkielinen kirja pitäisi selvittää. Hjälp.Hur kan jag klara det????

Puhumisyritelmiä ilmassa. syödään itse lounas ja päivällinen (jostain syystä juget ja puurot on syötettävä) mutta pottasaralla me (siis minä) olen ollut oikea laiskiaisten kuningatar. Ehkäpä joululomalla terästäydyn. Rauhoittelen omaatuntoani sillä, että harjoitellaan nyt yksi asia kerrallaan -kävely, syömingit, nukkuminen pinnasängyssä jne. ) Itsepetostako ilmassa? ;)

Olen huonosti kommentoinut muiden tekstejä. Anteeksi. Olette kovasti ajatuksissani -niin surissanne, muutoissanne, allergioissa kuin pikkuisissa ilopilkkeissäkin.

Nyt miss maailmannapa tahtoo huomiota. Gotta go

hk

Vierailija
4/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä myös saikkupäivä..se flunssa on tullu meille :-( Lupas kuitenki mun illalla lähtee,kunhan tulen iltajutuissa auttaa.Nythän päivällä saan tehdäkin kaiken ja vähän enemmän..

Äiti oli kipee ku toivat pojan ni siltä varmaan tarttu,mut pakkohan niiden oli tulla.

Enkeli:IHana nähä :-) Saa nähä miten sunnuntain käy.. :-(

Typy heräs puol8 eikä nukahtanu enää...nyt kiukkuaa!!

Jos siirtys laskuja maksaa ni selviis mitä illalla ostetaa..eli ei paljo mitää!!

Eilen taas glögiä keittelin ni tuli mielee et ei varmaa ihan kaloritonta sekään..

Kuuntele uutta Kornia,meiän joululahja,mut ei malttanu oottaa jouluu!!Typyki antaa musan tulla,eikä vielä ole vaatinu omaa levyään!!

jatu

Vierailija
5/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsukka:Mä näin sut kaukaa Jumbossa viime...ööööö..oisko maanantai,oli vaa kauhia kiire laskee mies treeneihin ni en ehtiny huudella

jatu

Vierailija
6/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin kopsaa torstin ja sit olitki just linkittäny... höh.

nyt jos sais tytskän nukkuu paremmin kuin eilen.

hetki omaa aikaa...

kerppu

ai joo, huomenna on jean s. keikka tavastialla, oon menossa :)

onko muita jotka tykkää?

Vierailija
8/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin näistä meikäläisen megasuperaikaisista aamuista. Jälleen heräsin miehen herätyskelloon klo 5 ja uni karkasi samontein.... sieppaa ja kovasti!!!

T nousi jo ennen seitsemää, otti ekat päiväunet, kesto noin 30 minuuttia. Nyt on kiukku-kalle taas.

Ja sitten oma napa (((.))) Kävin lääkärissä: vauva laskeutunut ja pää tiukasti lähtökuopassa, ettei saanut mitattua kunnolla, painoarvio hiukan alle 3 kg. Pienoinen on (molemmat pojat olleet nimittäin 4 kiloisia). Kohdunkaula lyhentynyt, pehmentynyt, auki 2 cm. Jokohan Nyytti syntyy tämän vuoden puolella?

Täällä päin on ihana pakkaspäivä. Mittari näyttää -14 astetta ja aurinko pilkistelee pilventakaa. Meikkis täällä yrittää tunnelmoida, tuli rätisee takassa. Siitäpä tuli mieleen, että pitänee lisätä takkaan kohta puita.

Täystuho-T jyllää jälleen, nyt se on saanut jostain käsiinsä hehkulamppuja, liekkö kaivanut jostain laatikosta? Pitänee siis nostaa tämä takamus ylös penkistä ja kiiruhtaa taas apuun...

Mimmu, T ja Nyytti 36+5

Vierailija
9/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen joululauluja, siivota pitäisi. Poikien huone on kuin pommin jäljiltä. Esikoinen kirjoitti eilen joulupukille, ensin omat toiveensa ja sitten pikkuveljen toiveet. Suloinen♥, pitääkin säästää tuo itse kirjoitettu lappunen. Otteita toiveista: hotwhell, väri kyniä, batmanDVD, SpidermanDVD, MerihrviöTaisteleeVikgkienKanssaLego, Kuulapyssy, Pokemonpallo: vesi ja lohikäme, napapiirnpikajunaDVD, 2 valkoista chukulattlevyä, arearkkukarkit, päkallonamio,...

Lilli on ollut tosi kärtty koko aamun, nyt meni ulos unille. Toivottavasti olisi vain ollut väsynyt, ettei olisi kipeäksi tulossa. Kakkakin oli kyllä liisteriä ja pahanhajuista, eikä ruoka maistunut, mitä lie syönyt, ei ainakaan omenaa eikä maitotuotteita ellei ole jotain löytänyt lattialta.

Hipsu: Lycka till, det går nog bra! Opiskeluintoa sinnepäin, ja Tomeralle myös.

Nyt on jo pakko ruveta siivoamaan, kohta pitää pojatkin hakea siivoamaan omat huoneensa.

Hyvää viikonlopun alkua kaikille!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
10/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinkohan oikein. No noin laulaa Valon Ville raadiossa. Tätähän tämä nettihomma toisinaan on, apua yksinäisyyteen;) No tänäänKIN on onneksi ollut kaverin kanssa mukava aamupäivä. Mennään aina 9 aikaan pihalle kun hää vie esikoisen tarhaan, sitten ulkoillaan tunteroinen ja sitten kahvitellaan. Nuo meidän taaperot ei vaan aina, kuten eilen, viihdy pihalla. Eilen ei ollut kiva pulkkamäessä, ei missään. Tänään sitten liukumäki ja keinu olivatkin ihan jees!

Nyt sitten Onni-Monni nukkuu. Aamu alkoi kutakuinkin tasan 7. Mä olin kotona töisä 23.30 ja unta odottelin vielä tämän päivän puolella. Onni kyllä nukkui kaiketi ihan ok, aamuyöstä itkasi kerran. Mies sanoi, ettei ollut illalla syönyt oikeastaan mitään, murjaissut vaan ison kakan. Siihen nähden hyvin nukkui.

Aamupuuroa meni huikeat 4 lusikallista mutta aikaistettu lounas upposikin sitten todella hyvin.

Päätin, että annan vielä vehnää. Kuitenkin kaivelee ikeniään siihen malliin ja kuola valuu, että katsotaan vielä tovi, jospa unet tasaantuis.

Pitäs varmaan odottaa innolla iltaa, kun saan rauhassa istua kotona, kun mies pikkujoulustaa. Jotenkin jännitän, kun ollaan Onnin kanssa kaksin. Mutta toisaalta, mies lähtee vartin yli 7 ja Onnihan menee tunnin päästä nukkumaan, joten turhaan hätäilen. Tai no, en mä sitä hätäile, miten Onnin kanssa mutta kun en oo ku kerran ollut iltasella yksin kotona täällä... Jotenkin kammoksuttaa.

Huomenna jouluostoksille ja salille ja pipareiden leivontaan, jos vaan ehdin tänään tehdä taikinan. Sunnuntainakin ehtii vielä onneksi.

Jouluun on vaan 15 yötä! Ihanaa, en malta odottaa!

Sitä Sittistä edelleen itsepintaisesti huhuan, Ramika, Reeli, Aavis...???

T-P

Vierailija
11/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, pehmeää lunta! Omaa aikaa, kuppi kahvia ja nettiystävät! Elämä hymyilee taas.

Vaikka voisi olla toisinkin. Yö oli p...eestä! Poika nukahti ekakskin huonosti, heräili vähän väliä ja me juostiin siellä lohduttamassa. Sitten aamulla heräs klo 6 ja oli hereillä yli tunnin ennenkun nukahti mun kainaloon, missä sitten nukkui ehkä tunnin vielä. Kiukuttelut alkoi taas heti aamusta, mutta aattelin että poika kaipaa toimintaa ja vein sen ulos aamupäivällä, että sais purkaa tarmoaan sinne.... Tuloksena kitinää kun puettiin, kitinää ulkona, ei tykkää kävellä lumessa, kaatuilee kokoajan, pulkalla kun mentiin katua alas oli kivaa, mutta siihen se kiva sitten loppuikin. Kitinää kun piti tulla takas sisälle, suoraa huutoa kun riisuttiin, kitinää kun piti tulla syömään jne. Sitten hakkaa nyrkeillä lattiaan kun en anna koskea tietokoneeseen....*huoh*

Onneksi söi kuitenkin ihan kiltisti tänään, ja maisteltiin uutta hedelmääkin, joku ihme omena-päärynä. Hyvin uppos. Maistui nimensä mukaisesti vähän päärynälle, muttei ollut niin makea, ennemmän omenan kaltainen hapan. Nyt nukkuu päikkäreitä pihalla, mulla omaa aikaa vielä ainakin tunti, hope so.

Mun hyvä mieli johtuu kuitenkin siitä, että tänään on tiedossa laatuaikaa miehen kanssa, mennään teatteriin illalla ja poju menee mummolaan yökylään. -Siis saadaan NUKKUA ens yönä, kipii!!! Kerrankin vois lähtee humputtaan, mutta taidan lähtee autolla illalla että pääsee nopeesti omaan sänkyyn, -nukkumaan. Ihanaa, kukaan ei itke keskellä yötä ja tarvi laittaa kertaakaan tuttia takas suuhun. Huomenna täältä löytyy siis todennäköisesti iloinen ja hyvin levännyt äiti, jolla toivottavasti riittää taas virtaa pikku kiukuttelijallekin.

hel...tti, mies tuli kuorma-autolla pihaan ja herätti pojan! *Mrrrrrrr.....

täytyy mennä....

äk

Vierailija
12/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa suunnilleen synnytykseltä, jos on jo auennutkin:) Näinhän ei toki ole:) Oma synnytys ei vaan meinannut käynnistyä millään silloin reilu vuosi sitten. Käynnistettynä sitten eteni vähän liiankin vauhdilla.

Nyt laittamaan esikoiselle dvd päälle...

T: Ynis

Vierailija
13/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piletti, tarkotatko sellasta oranssia paperitähteä. Se on musta ainoo hieno joulutähti, johtunee varmaan osittain siitä että meillä oli kotona sellanen ja sain sen jouluksi oman huoneen ikkunaan. Siitä tulee ihanan lämmin valo ja nyt omassa kodissa se on paraatipaikalla olkkarin ikkunassa :)

Kerppu ollaan vasta toukokuussa lähössä reissuun, nyt talvella lähin lämmin ois löytyny kanarialta, en jaksa edes aatella yli kuuden tunnin lentoa joten lähdetään keväällä kun lähempää löytyy lämmintä.

Ei kuulosta yhtään hassummalle hoitolapsi asia, saa vähän tuloja ja työtä vaan pari kertaa viikossa.

Äitikuulle mukavaa vapaa-iltaa ja makoisia unia.

Lintsukalla hirvee limayskä ja räkä lentää, herää kesken unien kun yskänpuuska tulee.

Musta ois kiva päästä joskus Keskisellä käymään, on vaan aika kaukana shoppailu reissuksi. No täytyy kesällä kattella josko sielläpäin olisi jotain muutakin nähtävyyttä. Oon vissiin tulossa vanhaksi, musta on kivaa kesällä matkailla Suomessa ympäri ämpäri, paljon on kauniita kaupunkeja missä olisi kiva käydä. Nuorempana ei olisi voinut vähempää kiinnostaa armaan kotimaamme matkailu.

Työntäyteinen viikonloppu tiedossa joten palaan astialle ensi viikolla.

Hilu

Vierailija
14/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilu ja Pile: se juuri se samainen pahvitähti on se ainoa oikea!!! Meillä semmonen on ollut aina. Asuttiin koko perhe (isä,äiti, veli ja mie)lapsuudessani ennen kun menin kouluun, pienessä ok-talossa, jossa asuinneliöitä oli 20 (kamari ja keittiö). Kamarin ikkunassa oli aina jouluisin tuo tähti ja sama meno jatkuu. Löysin pari vuotta sitten kaupasta ihan samanlaisen, oikein ihanan oranssin " vanhan näköisen" tähden ja ostin. Nyt se on meillä täällä keittiön ikkunassa. Ja olkkarissa värivalot, kuten kotona nykyään, kun se tähti on kodinhoitohuoneessa. Minähän olen näitten jouluperinteiden kanssa niin tarkka, että aivan hätäännyin, kun äiti sanoi, että pitää löytää uusi tähti ikkunaan, kun molemmat paperitähdet on jo niin rikkinäisiä, ettei niitä kehtaa laittaa ikkunaan. Ei ei ei - huusin!

Välillä ihan huvittaa itseäkin (tai huolestuttaa;)), kun en millään meinannut haluta ostaa edes piparimuotteja itselle, kun mun mielestä oikeat piparit tulee vain äidin muoteilla. Huoh. TUlipas jouluperinnepaasaus.

Onska nukkuu. Mutta useana päivänä on päiväunillakin herännyt vajaan tunnin päästä nukahtamisesta itkeen. Nytkin, itki mahallaan ja tyyntyi kun sai tutin suuhun ja mun käden selän päälle. Hampaat vaiko vehnä? Nyt katsellaan tovi.

Ooo-ooo, Suomi liikkeelle... Jumppaa tulee telkusta, ihan tässä itselläkin hiki tulee;)

T-P

Vierailija
15/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jumbossa olin siskon kera hankkimassa KAIKKI puuttuvat lahjat. Huh mitä menoa oli. Euroja paloi ja kärrit täyttyivät. OLi kyllä ihan luxusta shoppaillla ilman vaippaikäistä. Muuten Jumbon exitissä oli ihania mekkoja. Suosittelen joulumekoksi typsyille. Oikeita unelmia!

Ankkis kiitos psyykkauksesta. tuli tarpeeseen. Ihana lista;)

nyt glögille :) Kaloreita ei saa laskea koko joulukuun aikana. Minun napani on kuitakuinkin näi /.\ Joku voisi sanoa että perussuomalainen lanteeton;)

hipeli hei. Lunta odottelemaan,hk

Vierailija
16/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten ole ainoa orjallisesti jouluperinteisiin kangistunut yksilö :))

Mun on ihan turha kattella mitään Kotivinkki-, ym alan lehtiä joissa esitellään uusia ideoita/reseptejä/koristeita Jouluun...EIEIEI missään tapauksessa. Rytmihäiriöitä tulee jo ajatuksesta, kaiken pitää olla niinkuin on aina ollutkin... no sen verran luopumisen tuskaa on tiedossa, että uudet pallot kuuseen vois olla paikallaan, mutta ei mitään ihmeellisiä valkoisia trendipalloja hileineen.

Hilu

Vierailija
17/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista. On aivan ihanaa, kun oma sisko odottaa. Tosin pelotkin taas astuu kuvioihin, kun on kyse omasta siskosta. Viime päivinä on tullut oltua siskon kanssa puhelimessa tunnin jos toisenkin. Puhuttavaa on vaikka millä mitalla. Pikkusisko utelee ja minä innoissani suu vaahdossa vastailen. Viime päivinä on muutenkin tullut niin paljon saarnattua, että kyllä se on AOS:n jäsenyyttä haettava, kun ei vielä töissä ole luvan kanssa saarnaamassa. ;)

Ayap: mukavaa, että putkitukset sujui. Haleja!

Tosiaan pitäisi varata aika sinne 1v3kk neuvolaan. Rokotusta ja mittailua tiedossa.

Plussaonnea seuraavaan kiertoon yrittäjille. Pupuenergiaa!

Ankkis: Ihana kirje. Jaksua ja haleja!

Amysah kiva kuulla teistä.

Saamuska: paranemista ja puhalluksia! Minä myös olen kaatuillut ja kyseisen luun telonut. Tuskaa!

Hipsulle ruottinkielisen kirjan tenttimiseen virtuaalitukea ja jaksua!

Mimmu: jännittävää, kun h-hetki noin lähellä. Jaksua ja unihiekkaa!

T-P: Piti jo aiemmin onnitella Onnia uusista taidoista. Toivottavasti ilta sujuu hyvin. Minäkin aima kammoan, jos pitää yksin olla myöhälle yöhön, kun on tämä vilkas mielikuvitus.

Äitikuu: ihanaa ja romanttista iltaa teille!

Ihq huomenna on kaverin häät. Toivottavasti Nöösä ja mies pysyvät kuumeettomina.

Jospa sitä juttua tässä. Smuik!

-Mimmuli kera nuhaisen ja yskäisen Nöösän

Vierailija
18/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortit olen kerrankin saanut kirjoitettua. Teen sen ehkä joka kolmas vuosi, sillä kirjoitan samalla " joulukirjeen" vuoden tapahtumista niille ihmisille joiden kanssa haluaa olla tekemisissä, muttei kuitenkaan kovin usein tule otettua yhteyttä.

Typyllä edelleen rytmi päin pepaa. Harmittaa, kun tuntuu, että kaikki tapahtuu ihan väärään aikaan ja sekös estää normaalia toimintaa. Toisaalta mies järkeili, että kannattaako hirveästi nähdä vaivaa ja kiusata pientä esim herättelemällä kesken yö- ja päiväunien, kun pian on kuitenkin joulu ja ei välttämättä silloinkaan eletä perusrytmin mukaisesti....

Joskus muinoin olen todennut, että kateudesta olen päässyt aika hyvin eroon, mutta nyt kun pitäis metsästää päiväpeittoa isoon sänkyyn niin käy kyllä kateeksi niitä käteviä ihmisiä, jotka osaavat ommella ihan mitä vaan. Nettipaikat olen selnnut läpi, nyt täytyy juosta Ikeaan, Kodin Ykköseen, HobbyHalliin ym paikkoihin.

Onneksi Typy on 98% terveen kirjoissa. Pikku nuhaa enää, mutta oma sitkeä yskä vaivaa.

Mimmulille paljon onnea siskonodotukseen :-) Ihania uutisia!!!

Minä olen lähes tulkoon adoptoinut Lilan ja Mimmun siskoikseni, niin innolla täällä jännään teitin puolesta :-) Tosi kivaa, että jaksatte käydä postailemassa kuulumisia!

Edelleen kuumeilijoille toivottelen pupuenergiaa ja hedelmällisiä päiviä.

Ynis: toivotaan, että joulupukki huomioi suloisen kirjeesi!

Ääks, neiti kiukkuaa siihen malliin, että koitan tarjota sapuskaa ja pienen unipalan...

Keilin & Typy

Vierailija
19/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemme mummoloimaan viikonlopuksi,alkoi nää seinät tylsistyttää jo. Palaamme varmaankin sunnuntaina.

Mukavaa viikonlooppua kaikille!

T. tuttis kera tonttupoikien

Vierailija
20/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme päivällä apteekissa ostamassa tytön astmalääkkeitä. Apteekissa antoivat vahingossa väärän vahvuuden lääkettä. En mä sitä huomannut, ajattelin vaan, että paketti on vaihtunut. Äsken soittivat apteekistä ja kertoivat, mitä oli tapahtunut. Olivat pahoillaan ja kysyivät, että voinko mennä apteekkiin vai haluanko, että joku tulee kotiin vaihtamaan lääkkeen. Olin aivan ihmeissäni, näin ihanaa palvelua. Äsken sitten kävi tyttö tuomassa oikean lääkkeen. Tuli kyllä tosi hyvä mieli. Saatiin vielä rasvatuubi kaupan päälle.

Ihanaa, että vielä on jäljellä palvelua ja ystävällisiä ihmisiä :)