Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MyToys.de

08.12.2005 |

Mikä kuljetusfirma hoitaa tämän firman kuljetukset tänne Suomeen?

Ilmoitus paketin lähtemisestä tuli jo sähköpostiini ja nyt olisi kiva seurata paketin kulkua. Ja varsinkin olla kotona, kun paketti saapuu :).

Ripeätä toimintaa tällä firmalla, tilasin viime perjantaina ja nyt jo paketti matkalla....pelkäsin jo ettei ehdi jouluksi, mutta turhaan pelkäsin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesällä tuolta matkarattaat ja lähimpään postiin tuli paketti. Seurantanumero, joka tuli sähköpostin mukana, ei ollut kuitenkaan sama kuin postin lähetyslapussa, joten tilausta ei voinut mitenkään seurata. En tiedä, vastasiko tämä kysymykseesi.

Olet oikeassa, että ripeää toimintaa ja muutenkin todella asiallista palvelua tuolta firmasta. Sähköposteihin vastasivat aina alle tunnissa ja paketti tuli perille viikon sisällä tilauksesta.

Vierailija
2/17 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata kyseisestä firmasta tuotteita, mutta en ole varma lähtikö tilaus matkaan. Kaikki kohdat tuli täytettyä ja yllättäen sitten tuli error sivulle enkä tiedä menikö tilaus perille. Eli tuleeko sähköpostiin jotain tietoa siitä, että tilaus on mennyt perille? Tai onko joku sähköposti osoite, josta voisi tiedustella tilauksiin liittyviä asioita? Muutenkin tuo saksankielentaito on nolla eli aika vähän sain irti tietoa sivuilta.

Jään odottelemaan vastauksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausvahvistus tuli sähköpostiin ja lisäksi vielä erillinen viesti sitten, kun tuote oli lähtenyt matkaan. Omat tilauksensa näkee myös mytoys.de:stä, kohdasta " mein konto" (oik. yläkulma), kun on sisäänkirjautuneena sivulle. Sähköpostiosoitteeseen service@myToys.de lähettämiini tiedusteluihin vastasivat tosi nopeasti, myös englanniksi.

Ja edellistä vastaustani tarkennan vielä sen verran, että ei tietenkään [b]Suomen[/b] posti hoida lähetystä Saksasta... ;-) Mutta siis paketti tulee perille lähipostiin.

Vierailija
4/17 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä sitten jo huomenna tulee pakettikortti postiin :). Huh taitaa kyllä olla aikamoinen paketti hakea...tilasin Tripp Trapp tuolin kopion, nukenvaunut ja Puuha Peten Puskun :).

Mulla tuli myöskin sähköpostiin tilausvahvistus ja nyt tänään tuli ilmoitus taas, että eilen oli paketti lähtenyt sieltä matkaan. Todella hyvää palvelua! Tosin sitä olen saanut muistakin Saksan nettikaupoista :).

Vierailija
5/17 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tilasin kaksi parkkitaloa ja muita leluja kerralla, niin olivat hiukan näreissään postissa, kun hain pakettia;) Oli vienyt heiltä puoli säilytystilaa pitää sitä pakettia.... Ja piti avata, että sain mahtumaan autoon kaikki tavarat. Pakkaavat aika väljästi laatikkoon tavarat, niin, että meillä ainakin on sattunut joka kerta tulemaan jostain kohtaa rikkoutuneessa laatikossa. Mutta tavara on ollut priimaa kyllä silti. Itse en ole kertaakaan saanut kovin nopsaan pakettiani, vaikka ilmoitus lähetyksen lähtemisestä on tullutkin. Joskus meni yli viikko siitä, ennen kuin oli paketti lähipostissa. Joten älä hermostu, jos ei etenkään näin joulun alla kuulu vielä viikkoon pariin :) Ihan hyvä firma ja varmaan tilaan yhä vieläkin sieltä jotain!

Kerran muuten paketissa oli yksi ihan eri tavara kuin olin tilannut ja sitten taas puuttui se mitä tilasin. Silloin sain hyvitystä melkein tuplaten tavaran arvosta, seuraavaan tilaukseen. Pelkän sähköpostiviestin lähetettyäni siis. Ja sain pitää ylimääräisenä tulleen itsellä...

Vierailija
6/17 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin kuin joku jo aiemmin mainitsi, saattaa viedä viikon verran Mytoysilta tulleesta viestistä, ennen kuin tilaus on Suomessa.

Vierailija
7/17 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo 17,95 postimaksu per lähetys. Jos tilaan ison läjän kerralla niin eivät veloita muuta kuin tuon postimaksun?

Sori tyhmä kysymys, en ymmärrä saksaa niin hyvin et tämän tuolta sivulta tulkkaisin itselleni.

Vierailija
8/17 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ootte maksaneet tilauksenne? Maksutavat tietysti löytyy sivuilta, mutta puutteellisella kielitaidolla niiden löytyminen kestää...

Vierailija
9/17 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Mytoysilta saatu koodi toimii myös Suomen postin sivuille siitä lähtien, kun paketti on saapunut Suomeen.

Tämä onkin sitten uutta, koska kesällä ei toiminut. Kävin vielä postissa sen tilausvahvistusviestin kanssa kyselemässä (oli hoppu saada rattaat) ja virkailija kokeili järjestelmäänsä kaikki numerosarjat jota viestistä löytyi. :-)

Ulkomaantilausten maksu tapahtuu luottokortilla: Visa, Eurocard tai Amex.

Vierailija
10/17 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla sitä myös jälkeen päin, jos sinulla on koodi vielä jäljellä.

Ja postituskulut ovat tilauksenarvosta tai tilavuudesta riippumatta 17.95.

Vierailija
11/17 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minulla 15,95¿.....mikä ihmeen alennus tämä on, jos normaalisti on 17,95? En toki valita :)

Vierailija
12/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olen hakenut postista, hassua. Tai sitten ovat tuoneet ovelle, mutten ole ollut kotona..?

Vierailija
13/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tilasit? Utelen siksi, koska odottelen omaa pakettiani kuumeisesti :)

Vierailija
14/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilausvahvistus tuli 4.12. ja ilmoitus paketin postituksesta 8.12. eli kohtuullisen nopea toimitus mielestäni. Ehtii vielä paketoida lahjat. :)

Vierailija
15/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missähän mun paketti pakoilee :(. Mulle tullut tilausvahvistus 2.12 ja paketti lähtenyt matkaan 7.12, mutta vielä ei näy täällä. Toiko posti sinulle paketin?

Vierailija
16/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi vain kuittauksen. Paketissa olevassa teipissä lukee General Logistics Systems, liekö se sitten kuljetusfirma. Oli muuten vähän kärsinyt paketti, vaikka sisältö oli kyllä ihan kunnossa onneksi. Aikaisempi tilaukseni (joskus kesällä) ei ollut ollenkaan noin kärsineen näköinen... :)

Vierailija
17/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä GLS sivulta löytyikin pakettini koodi. On jo sen mukaan suomessa ja lastattu ilmeisesti jaettavaksi. Tänne päin sen jakaa alihankkija ja tuossa puoli neljän pintaan on ainakin ennen kyseinen firma mulle paketin tuonut.

Suuri kiitos Hibou!!!!