Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän pojat ovat oppineet pissimään seisaaltaan?

08.12.2005 |

Ja oletteko erityisesti opettaneet heitä siihen vai alkoivatko itse opettelemaan jossakin vaiheessa? Ihan mielenkiinnolla kyselen..Meidän poika käy vielä potalla ja ikää herralla on 2v9kk. Kesällä olisi kivempi ulkonakin pissittää seisaalteen..Yritin jo kuluneen akesänä mutta aina meni viimeset tipat housuille kun ei " virtsasuihku" lentänyt tarpeeksi pitkälle..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on 4 vuotta ja osaa kyllä käydä jo seisaaltaankin mutta ei halua eli yleensä istuu pöntöllä ja itse huomasin saman asian kesällä et housuille menee loput kun ulkona pissittiin eli ei meilläkään vielä pissitä seisaaltaan mut onko sen pojan pakko toisaalta oppiakaan.voihan sitä tehdä tarpeensa vaikka aikuisikään asti istualtaan.

Vierailija
2/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuunsa pidin pyyhettä vessanpöntönjalan ympärillä, kun suihku tuppasi lentämään sinne sun tänne, ja sitähän ei voinut mitenkään estää että kun pili oli kädessä ja piti kääntyä toiseen suuntaan, niin suihkuhan on sitten just siellä missä se on...

Mutta nyt sihti on ihan reilassa, ikääkin jo 3v8kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika pienestä jo käynyt pystypissillä, pottaa ei käyttänyt kuin muutamia kertoja ja kun vaippa jäi pois vähän päälle 2-v niin siinä samassa siirtyi puolivahingossa pöntön käyttöön (supistajan kanssa myös isommalla asialla). Isästään otti mallia. Nuo viimiset tipat kyllä tosiaan helposti alkuun pärskii housuille. Minä olen auttanut poikaa, kesällä voi ottaa rinnan alta kiinni ja kallistaa herraa eteenpäin niin kaikki tipat menevät maahan. Jos poika itse käy, niin kannattaa opettaa ettei housuja lasketa ihan nilkkoihin rullalle vaan jättää ylemmäs niin kuin aikuisetkin, niin ei yhtä helposti mene housuille (tämä on niitä miesten juttuja, en olisi itse tajunnut mutta meillä mies opetti pojalle tuon niksin.)

Vierailija
4/7 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seisten tehdä vielkään. Ja poika sen reilun 4-vuotta. Ulkona jos tulee hätä tehdä niin äidin tai isän avustuksella seisten mutta muuten istutaan kiltisti. Eipä ole kysellytkään poika että tekisi seisaillaan :) Kai se joskus tulee opittua. Pottaa meil ei koskaan ole ollut käytös vaan suoraan ruvettu pöntölle pienentäjään ja siitä n: 2 veenä tavallisesti omatoimisesti pöntölle.

Vierailija
5/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poikaa, mutta on erittäin likinäköinen mies, jolla ei yöllä pimeässä ilman silmälaseja ole ihan tarkka sihti. prkl.

Jos joskus saan pojan, opetan sen kyllä pissimään siististi ja sivistyneesti pöntöllä istuen. ;)

6/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun juuri täyttänyt 2-vuotias näki miten isoveli käy pissalla niin ei ole sen jälkeen suostunu pissimään muuten kun seisaallaan, ja samalla oppi kuivaksi...vahinkojakaan ei ole käynyt kuin pari kertaa...

Mua vaan ällöttää ku poika on kuitenki niin lyhyt ja sit se koskee joka paikkaa pönttöä ja silleen... On kyllä toi käsien pesukin sit tehostunut entisestään...

Vierailija
7/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon sitä jatkuvaa pöntön reunojen pesua ja joskus lattiankin! Erityisesti nuorempi poika suhuuttelee minne sattuu. Mutta isältään ovat oppineet eivätkä suostu kotona pissaamaan istualtaan. Pojat siis 5 v. ja 4 v. Yleisissä vessoissa tosiaan mielellään annan pissata seisten ja olen aina itse auttamassa, ettei koske pöntön reunoihin. Oppivat taidon 2,5 vuotiaina.