G: Kuinka pitkään yrititte lasta, ennen kuin tärppäsi?
Kommentit (13)
tärppäs pillereitten jälkeen pelkästä ajatuksesta :) Toinen teetti hommia 5kk.
Metodina oli joka toinen päivä seksiä menkkojen loppumisesta kierron puolivälin yli (reilusti).
Ja toista sitten teimme lähes 3 vuotta.Eka ihan normaalisti,ei alkanut kuulumaan,otin tikut käyttöön,mutta kun ei sekään tuottanut tulosta,niin unohdimme koko asian ja siitä jonkin aikaa,niin pamahtikin tavallaan yllätysraskaus,koska olin siinä uskossa,että toista ei vaan tule,vaikka miten vääntää.
Ovistestejä kokeilin pari kertaa, mutta ei ne tulosta parantaneet, mutta luulen että munatorvienhuuhtelu, (olikos ne nyt SSG nimeltään)avasi hieman tukossa olevan toisen putken, koska heti sen jälkeen kakkonen sai alkunsa.
Toista tässä jo mieluilen ja jotenkin kuvittelen, että se onnistuu yhtä helposti. Mutta välttämättä ei, päätellen tämän ketjun viesteistä?
eikä mennyt kuukauttakaan kun tärppäsi.toinen tärppäsi heti pillereiden lopettamisen jälkeen,että todella helpolla olemme päässeet.
minuakin alkaa jo kylmäämään, miten toisen kanssa käy :(
pitäisi varmaan aloittaa yritys samantien...
saaneet alkunsa yhdestä KERRASTA... ei siis harrastettu seksiä kun yhden kerran sen kuukauden aikana ja eikös se heti napsahtanut:)
Mitään testejä en tehnyt, paitsi sitten raskaustestin.
Tätä toista ei yritetty ja tärppäsi kuukautisten alettua synnytyksen jälkeen neljännessä kierrossa. Ja nyt menossa vr19
Ei mitenkään erityisesti yritetty, päätettiin vaan olla ehkäisemättä ja tulee jos on tullakseen.
Kolmatta aletaan tekemään piakkoin, saas nähdä jatkuuko hyvä tuuri vielä... (tosin imetän nuorimmaista edelleen eli olen varautunut ettei heti tärppää)
Siitä on nyt neljä vuotta, eikä toista raskautta kuulu.
Toi oli siis isin kommentti kun oli hieman pettynyt homman helppouteen...
ovulaatitestit käytössä ja heti onnas :)