Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen hengen juhlia järjestät kotonasi?

Vierailija
11.02.2013 |

Kuinka paljon aikaa käytät (tarvitset) esim. 30 hengen juhlien järjestämiseen? Ja keneltä saat apua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitopalvelu auttoi

Vierailija
2/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittikö kaikille tuoleja? vai oliko silloin kesä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittikö kaikille tuoleja? vai oliko silloin kesä?

Meillä on 250m2 talo.

Vierailija
4/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet yo-juhlat, joissa noin 40 henkeä (toiset kesällä ja toiset talvella) ja muutamat vähän pienemmät juhlat. Olemme tehneet itse tarjoilut suvun naisten kesken. Jokainen tekee jotakin. Tuoleja olen lainannut töistä ja astiat (kuohuviinilasit ym) ostin Ikeasta ja lainaan niitä eteenpäin.

Tykkään valmistella juhlia. Mitä enemmän aikaa, sitä enemmän aikaa kuluu, mutta pari päivää lienee minimi.

Vierailija
5/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä lapsen rippujuhlissa oli vähän päällle 20. TÄmän isompia juhlia en kotona järjestä, koska ei riitä ruanlaitto- ja säilytystila kunnolla. Ts. uuniin ei mahdu sellaista määrää ruokaa, että voisi lämmittää sujuvasti koko joukolle kerralla, enkä halua, että toiset joutuvat odottelemaan kauaa.

Juhlien valmistelussa menee pari päivää siivoamiseen, yksi päivä kaupassa käyntiin ja neljäs päivä kokkaamiseen.

Vierailija
6/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se riitti. Kallista eikä edes niin hyvää kuin mitä itse teen.

Vierailija
7/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla n 50 henkeä. Nuo pienemmät ei ole "juhlia" vaan muualla asuvia perheenjäseniä, kavereita tms jotka tulevat syömään meille. Näitä 6-9 henken ruokailuja on 2-3x kuukaudessa. Isommat juhlat 1-3x vuodessa.

Seuraavaksi tulossa perinteiset blinijuhlat mihin tulee 16 henkeä. Tämä taitaa olla nyt 16 kerta:)

Aikaa tarvitsen 3 päivää joista 2 menee siivoamiseen, kauppareissuihin ja joidenkin ruokien esivalmisteluun ja 3. päivän aamulla teen nuo esivalmistelut loppuunvja aloitan ruuanlaiton. Iltapäivällä tulee vieraat. Jos on kylmä buffet 2. päivänä tehdään piiraat yms ja juhlapäivänä vain salaatit.

Apua saan tarvittaessa aikuisilta tyttäriltä, he tekevät kakut, nuorimmainen keksit ja mies silppuaa ruuan ainekset minulle ellei tee itse koko ruokaa.

Rakastamme ystävien kanssa ruokailua:) Siksi meillä harvase viikonloppu joku "kylässä"

Vierailija
8/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääreen mahtuu 14, normikokoisena 10. Keittiön pöydän ääreen mahtuu 10 myös. Jos ei riitä jatketaan vaikka puutarhakalusteilla.

Isoimmat juhlat pidetty huhtikuussa ja kesäkuukausina, hyvin mahtui. Kesällä tietty tila jatkuu terasseille.

Vierailija
9/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulossa perinteiset blinijuhlat mihin tulee 16 henkeä. Tämä taitaa olla nyt 16 kerta:)

Rakastamme ystävien kanssa ruokailua:) Siksi meillä harvase viikonloppu joku "kylässä"

Kuulostaa ihanalta :)

Vierailija
10/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt juhlia kotona n 40 hengelle. Ruoka-, juoma- ja kahvitarjoilulla. Vaatii hyvää organisaatiota ja reipasta otetta:-) Itse olen kaiken valmistanut, mies toki osallistunut siivoukseen, kattamiseen, kaupassakäyntiin ym. Tilaa meillä 300 m² ja kesällä lisänä suuret terassit. Hyvin on löytynyt kaikille istumapaikkaa ja pöytä ruokailuun. Apuna on ollut itse juhlissa yksi henkilö tarjoilemassa, täyttämässä pöytää, tiskaamassa, kattamassa kahvipöytää jne.

Vierailija
11/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on n. 40hlön juhlat reilun viikon päästä. Eli talven takia sisätiloissa ollaan. Meillä on avara 170m2 ok-tako, mutta silti vähän jännittää miten kaikki sujuu ja mahtuu.

Itse siivoan & leivon+ laitan ruuan. Kaveri tulee keittiöön apuun. Ei ollut varaa pitopalveluun, vaan käytän "ylimääräisen" juhlien ohjelmaan.

Olen yrittänyt suunnitella kaiken niin, että kaikki mikä suinkin mahdollista tehdään etukäteen pakastimeen tms. ja ruuanlaitto jää juhla-aamuun.

Vierailija
12/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta :)

Nuo juhlat on niin tärkeät vaki-osallistujille että kaikki muu siirretään pois:) Helpottaaksemme tätä olemme aina pitäneet saman viikonlopun varattuna juhlia varten...

Pikkublinejä paistetaan lähes 100, mätiä menee 500g, muita lisukkeita saman verran:D

Vierailija
13/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on n. 40hlön juhlat reilun viikon päästä. Eli talven takia sisätiloissa ollaan. Meillä on avara 170m2 ok-tako, mutta silti vähän jännittää miten kaikki sujuu ja mahtuu.

Itse siivoan & leivon+ laitan ruuan. Kaveri tulee keittiöön apuun. Ei ollut varaa pitopalveluun, vaan käytän "ylimääräisen" juhlien ohjelmaan.

Olen yrittänyt suunnitella kaiken niin, että kaikki mikä suinkin mahdollista tehdään etukäteen pakastimeen tms. ja ruuanlaitto jää juhla-aamuun.

jos pitää tehdä isolle sakille lämmin ruoka. Kaikki yhdessä potissa, hellalle mahtuu 4 kattilaa lämpiämään ja uuniin 1 iso "palju" kuumenemaan.

Vierailija
14/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä päivää paria aiemmin - paranee vaan lämmitettäessä. Eikä tarvitse vahtia valmistusvaiheessakaan, muhii itsekseen - samalla voi vaikka siivota.

Vierailija
15/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon aikaa käytät (tarvitset) esim. 30 hengen juhlien järjestämiseen? Ja keneltä saat apua?

Oli meidän 40+40 synttärit. Ihan teimme itse kaiken tarjottavan. Otin vapaaksi pari päivää ennen juhlia. Miehen kanssa teimme yhdessä.

Vierailija
16/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakun kanssa saattaa mennä aikaa

Vierailija
17/17 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin torstaina matkoilta, perjantaina kävin ostoksilla ja juhlat olivat lauantaina. Siivooja oli käynyt matkan aikana. Laitoin ruoat itse, leivonnaiset ostin - olisin hyvin voinut leipoa pakastimeen, mutta halusin tarjota ihantiettyjä ostoleivonnaisia. Teini auttoi keittiössä. Lainasin naapureilta pöytiä, tuoleja oli tarpeeksi, osa tuotiin vintiltä.

Tämä määrä mahtui hyvin istumaan ruokapöytien ääressä olohuoneessa, ja tilaa jäi vielä esiintyjille. Jos olisi ollut enemmän vieraita, olisi pitänyt ottaa käyttöön viereinen huone, josta on näkö- ja kuuloyhteys olohuoneeseen (alunperin ruokasaliksi tarkoitettu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän