Mistä löytyy tällainen kyltti?
Vauva- tai Kaksplus lehdessä oli jossain lähiaikojen numerossa (ei ihan uusimmassa) pieni juttu/mainos (netti)kaupasta, jossa myytiin kylttejä, joissa luki jotain sellaista kuin "dirty house, happy children". Tekstin alussa oli jotain muutakin, kokonaisuudessaan teksti oli hieman pidempi, mutta jotain siinä puhuttiin sotkuisesta talosta tai keittiöstä ja onnellisista lapsista. Voisi siis sisältää sanat "dirty kitchen happy kids".
Tietääkö joku tai saako kaivettua esiin lehdestä, mikä firma (tai teksti) oli kyseessä? Mistä tuollaisen voisi ostaa? Googlettelu ei tuottanut minulla tulosta.
Kommentit (7)
Tuota kyltin itse suunnitelua ja tilaamista mietin, mutta kun en saa päähäni mikä se koko teksti oli ja se oli jotenkin niin naseva ja sopiva. Teksti ei siis ollut pelkästään tuo "dirty kitchen, happy chidren" (tai vast.), vaan pidempi.
"Great Moms have dirty dishes, sticky floors and happy kids."
vai
"Good Moms Have Sticky Floors, Dirty Ovens, and Happy Kids"
Nyt löyty! :) Teksti oli "Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids".
Vielä kun löytäisi jonkun suomalaisen nettikaupan, jossa tuota myytäisiin kylttinä.... Vinkkejä otetaan edelleen vastaan. :)
laseridea.fi - voit tilata kylttejä haluamallasi tekstillä, firma on Tampereella.
Miksi haluat jonkun valheen kyltissä seinällesi? Ja jos asenne oikeasti on tuo, niin kirjoita se tussilla suoraan seinään.
http://www.kauniscoto.fi/good-moms-have-sticky-floors-p-1326.html
En vaan tajua eikö google toimi...
dirty house happy kids ja tulosta joku kyltti sielta. Tai kirjoita teksti itse:)