Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit vanhasta ovesta?

08.12.2005 |

Eli puinen, vanha väliovi olisi varastossa...Mitä tekisin siitä? Sängynpäätyä hiukan ajattelin, mutta onko kukaan tehny?Miltähän näyttäisi?Olisiko parempia ehdotuksia? Kiittäen vastauksista:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovesta oli tehty upea seinätaulu. Ovi siis oli nostettu kokonaisena seinälle vaakasuoraan sohvan päälle tauluksi. En tiedä miten se oli kiinnitetty, mutta hienon näköinen " taulu" se oli! On ollut mielessä, jos löytyisi jostain semmoinen hieno ovi, niin teksin itsekkin:) Vaatii tietenkin suuren tilan, koska muutenhan se ei näytä miltään. Mieheni tosin tyrmäsi ajatuksen alkuunsa; " mitä, ovi seinälle?!? Miten olisi samantien kynnykset kattoon?"

Ystävälläni on ovi olohuoneessa vain nojaamassa seinää, eli koristeovena. Sekin on hienon näköinen. Hänellä ei tosin ole lapsia. Ainkaan meillä ei onnistuisi tuo edellinen. Sängynpäätynä varmasti myös upea, jos ei seinälle mahdu!

Mielikuvitus lentoon vaan:)

Vierailija
2/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavillamme on upea peili vanhassa ovessa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekin olen jossakin nähnyt vanhan, hienon peilioven ruokahuoneen pöytänä. siihen oli itse nikkaroitu vanhannäköiset jalat ja epätasaisen pinnan, siis pöytätason, päällä oli sellainen lasilevy, muistaakseni vielä aika tummasävyinen lasi?

olen myös nähnyt tollaisen vanhan oven peiliksi muutettuna. siis niitten " peiliosien" tilalla oli oikeat peilit. musta se ei ollut kovin hieno..

meillä vanhat ovet ovat paikoillaan =) karmien kanssa on ollut vähän ongelmia, mutta aina on jostain oikeanlaiset kuitenkin fixattu =)

Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tuttavilla oli siis korkea peili ovessa, ei vain ns. peilien kohdalla palapeilit. Nätisti oli upotettu ovenkarmeihin. Sehän riippuu ovesta, miten se peili siihen passaa ja passaako ollenkaan. Ja mausta ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi