Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla ei oikeasti enää ole varaa ostaa biothermin ym kalliita kasvovoiteita!! :8

Vierailija
10.02.2013 |

voiko joku suositella ihan apteekista hyvää imeytyvää päivävoidetta joka sopii meikin alle ja samoin hyvää ravitsevaa, kosteuttavaa yövoidetta? tavallinen kuivahko iho minulle.

nyt on rahat loppu näiden kalliiden lancome ym biotherm kanssa. .(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuiva sekaiho eli talvella natisee liitoksistaan ja kesällä rasvainen. Olen ollut ihan ihmeissäni, että Pirkka-tuotteet ovat sopineet iholleni. Mies on kehunut koko talven, että ihoni on tosi pehmeä. Tuotteet maksaa 5 €/kpl eli lompakko ei paljon kevene.

Vierailija
2/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopua biothermista ja mulla on nyt ollu pari viikkoa Lorealin Youth Code päivä-ja yövoide. Ei voi valittaa ollenkaan, ihan hyvältä vaikuttavat. Joskus luinkin jostain että ainesosat ovat näissä halvemmissa melkein samat kun kalliimmissakin. Siihen valmistajan edustaja vastasi, että niissä kalliimmissa on "salainen ainesosa" jota on kehitetty pitkään;-). Mutta tosiaan koklaa tota, maksoivat tuplapakkauksessa n.26e Citymarketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerin-sarjan tuotteista, mutta luulen , että ne kaikki vichyt sum muut on ihan hyviä.

Vierailija
4/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkevää olla tuhlaamatta niihin, niissähän maksaa usein markkinoinnista ja pakkausdesignista. Miksi haluat apteekista ostaa voiteesi?

Vierailija
5/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiire, stressi on ja rahaa palaa noihin.

sanokaa vinkit ihan merkki, mitä voidetta päivä- ja yövoidetta siis suosittelette.

kiitos! ap

Vierailija
6/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole samaa kuin marketin pakkaus, tätä myydään lasipurkeissa jne.

Vierailija
7/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Softista. Ei ole apteekkikamaa ja saa rasva menee öin ja päivin, mutta parasta tähän mennessä. Olen kokeillut aina välillä jotain muuta, kalliimpaa ja halvempaa, mutta päädyn aina ostamaan lisää Niveaa :D

Vierailija
8/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy kattava ja hinta-laatusuhteeltaan hyvä ihonhoitotuotevalikoima.

Vierailija
9/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho tuntuu kuivalta, niin Lumenen yövoidetta. Harvoin sitä tarvitsen, tänä talvena olen tainnut laittaa 2-3 kertaa.

Uskon aika vahvasti ihan tavallisten perustuotteiden voimaan ihonhoidossa. Joskus olen kokeillut noita kalliimpia tuotteita, eikä niistä ole ollut mitään sanottavaa iloa. Olen 38-vuotias ja ihoni voi hyvin. Tyypiltään ihoni on lähinnä sekaiho.

Vierailija
10/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisesti voiteen kuin voiteen sekä parfyymit myöskin 1/4 suomen hinnoista

Vierailija
11/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku en käytä mitään rasvoja, ja voiteita tai meikkejä. Turhaa rahanmenoa! Ja kyllä, olen nainen!

Vierailija
12/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin kappale ebayssä

Vierailija
14/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se omena-lakkasarja seerumeineen.

Minäkin ennen tuhlasin kalliisiin voiteisiin, mutta kuten joku sanoi, maksaa silloin markkinoinnista ja paketeista sekä ärsyttävästä näennäistieteellisyydestä turhaan. Ei mitään järkeä, kun lienee selvä kaikille että ei mikään rasva ihmeitä tee.

Vierailija
15/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eras kosmetologi kehui jopa lidl:n yövoidetta. Kuulemma hyvän naamarasvan tekeminen ei maksa sen enempää kuin halvankaan.

Vierailija
16/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän apteekista saatavaa Avènea, mutta ne ovat kyllä melkein yhtä kalliita kuin nuo luksusmerkit. 20 euroa pieni tuubi, mutta helposti ärtyvä ihoni tykkää heidän erityisen herkän ihon voiteestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi