olen töissä käyvä kahden lapsen yh, joka saa palkkaa 1700€/kk
käteen. ja mulla ei ole varaa käydä ulkomailla tai tilata hesaria.
vituttaa tommoset ääliöt jotka tulee tänne hokemaan, että saavat pelkällä makaamisella saman käteen kuin minä, joka teen töitä.
Kommentit (5)
ne jotka oikein osaa oikeista naruista vetää niin onnistuu niissä. Tiedän tapauksen jossa sossu maksaa kaikki hienot harrastukset lapsille, omakotitalon vuokran yms. Naikkonen käy 2 kertaa vuodessa kahden viikon kaukolomilla.
Aivan. Ehkä luotamme liikaa siihen, että yhteiskunta kohtelee kaikkia samalla tavalla. Vakuuttelutaidosta ei ole haittaakaan. Täytyy vain miettiä mitä omatunto sanoo. Toki näistä pitäisi käydä keskustelua oikeasti, millaista elintasoa yhteiskunnan pitää maksaa.
Jos köyhän lapselle maksetaan harrastuksia niin kiva, mutta jos toista samassa asemassa olevaa kohtellaan eri tavoin, niin se ei ole oikein.
me ei ollakkaan yhteiskunnan elättejä. Ollaan äitejä jotka kykenee elättämään lapsensa aivan itse työtä tekemällä :)
ne jotka oikein osaa oikeista naruista vetää niin onnistuu niissä. Tiedän tapauksen jossa sossu maksaa kaikki hienot harrastukset lapsille, omakotitalon vuokran yms. Naikkonen käy 2 kertaa vuodessa kahden viikon kaukolomilla.
ja mahdollisesti pienipalkkaisena asumistuen.
Mä en ymmärrä näitä köyhiä, jotka on kateellisia toisille köyhille.
tommoset huutelijat.
saan lapsilisän ja elatusmaksut, mutta siltikään ei ole vara matustella...
ap