Pojalle 17v tuli tyttökaveri kylään, kenkinä valkoiset converset
kesäversiot :) ei mun nuoruudessa talvella ja lumihangissa tennareita käytetty...
Mutta jokainen tyylillään, treenaan anoppina oloa, tulisko musta kammottava, kaikkeen puuttuva, vai mukava sivussa oleva...
Kommentit (21)
just se kamala anoppi, mutta voithan petrata, jos ymmärrät.
Olen 42v, ja olen teininä käyttänyt ns kesäkenkiä, en suinkaan talvikenkiä...
Tai olla tytön ainoat kengät.
Mäkin olin yh perheestä, eikä mulla ollut yläkoulu ja lukioaikaan eri kenkiä talveksi, ei mulla kyllä merkkikenkiäkään ollut. Semmoiset marketin halpislenkkarit, josta pohjat kuluivat puhki ja sukat oli aina märät.
samat converset kesät talvet. Villasukat talvella jalkaan, niin äiti oli hiljaa.
vm -72
samat converset kesät talvet. Villasukat talvella jalkaan, niin äiti oli hiljaa.
vm -72
Ekat sain 13-vuotiaana ja siitä lähtien tennari-/koristossutyylillä.
samat converset kesät talvet. Villasukat talvella jalkaan, niin äiti oli hiljaa. vm -72
vm -72
-1977
ole erikseen kesä- ja talvikenkiä. Ympäri vuoden mennään samoilla.
Ei tulis kuuloonkaan mun muksujen kulkea kesätennareissa talvella.
17v 15v ja 13v tenien äiti
kesä ja talvitennarit erikseen. En anna kulkea kesätennareissa talvella, viime yönäkin tullut lunta yli kymmenen senttiä ja teitä ei ole aurattu.
Lisäksi niissä kylmää.
Talvitennarit ja villasukka on ok.
aikamoinen anoppi jos ei ole muuta seuraamista kun jalkineet.
jos ei ole loskaa ja kuraa tai yli 10 astetta pakkasta. toki mulla on monet talvikengätkin, mutta ne ei käy kaikkiin paikkoihin ja conssit on mukavat. hyppään himasta sporaan ja siitä sitten suoraan määränpäähän, ei tarvi edes palella.
Luotan hänen harkintakykyyn, että ei palelluta varpaitaan. Kyllä kait jokainen ihminen on varustettu sellasella järjellä, että laittaa paksummat kengät jos paleltaa. Ei oo sun asia puuttua melkein aikuisen asioihin.
Tai olla tytön ainoat kengät.
Mäkin olin yh perheestä, eikä mulla ollut yläkoulu ja lukioaikaan eri kenkiä talveksi, ei mulla kyllä merkkikenkiäkään ollut. Semmoiset marketin halpislenkkarit, josta pohjat kuluivat puhki ja sukat oli aina märät.
On 150 euron camelit, sitten olisi Sebagot myös ja feikkiuggit mutta käyttää köyhä lapsiparka conversen tennareita.
kulkevat kesät talvet skeittikengissä. Mutta eiväthän he ulkoile. Kävelevät korkeintaan muutamia kilometrejä. Koulussa ei olla ulkona välitunnilla (paitsi 12v.). Minä olen sitä mieltä, että jos jalkoja palelee, tekevät asialle jotain.
Kuin muoviset sileäpohjaiset halpis neljänkympin "talvikengät"
Tennareilla ja villasukilla mennään pakkasella, loskassa kumisaaaat ja villasukat. Näin on ollut ainakin viimeset 25 vuotta.
Ikää minulla 40.
Niillä se meidänkin tyttö hiihtää kesät talvet eikä laita talvikenkiä vaikka löytyy kaapista parit ihan hienot.
Villasukat tosin talvella laittaa jos vain muistaa ja jos ei muista niin mami pakottaa...
Ja meidän perheen varallisuutta ei kyllä teinin kengistä näe ;)
En päästäisi omia lapsiani kesäkengissä ulos.
ole erikseen kesä- ja talvikenkiä. Ympäri vuoden mennään samoilla.