Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rintaliivien tilalle pienirintaiselle?

Vierailija
09.02.2013 |

Haluaisiko joku ihana tehdä minulle suuren palveluksen ja auttaa minua tämän ongelman kanssa? Olen joskus kuullut olevan olemassa jotain nännien peitoksi tarkoitettuja "teippejä", mutten tiedä niiden oikeaa nimitystä enkä siten osaa löytää moisia.

Eli mitään tuen tarvetta ei siis ole, ainoa päämäärä on peittää nännit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä niitä pitää piilotella. Ehkä jonkinlainen paita saaattaisi hangata inhottavasti, mutta että vaan näön vuoksi piiloon. --kurjaa......

Vierailija
2/5 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen laastari toimii.

Helpompi vaihtoehto on hyvälaatuinen aluspaita- ei tarvitse räpläillä teippien kanssa ja olo on mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusteippi ei kastu, pysyy erittäin hyvin ja voi kastua. jeesusteipillä pysyy toppaukset paikoillaan, laita vanua rinnaksi ja teippaa jeesusteipillä. Kyllä pysyy ja näytät rintavalta.

Vierailija
4/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ostamaan ikäisellesi tosi nätin aluspaidan. Jos halaut "rinnat" niin käy ostamassa topparintsikat. Jos niissä on vielä jotain ylimääräistä tilaa niin laita vaikka pumpulia.

Paidan voi myös teettää. Farkkukankaasta on tehty rintsikoita miksi ei sitten tommoisia aluspaitojakin. Suora paita ei paljon maksa, vaikka käyttäisit ompelijaa. Ota vaikka yhteyttä siihen, jolla liike just ryöstettiin jossain Punavuoressa eilen (Iltalehti). Hänhän ompelee käsin kaikenlaisia korsetteja.

Siellä rintsikaliikkeessä ne tietää kyllä ne teipitkin. Kaikista teipeistä voi tulla ihottumaa.

Vierailija
5/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksiahan tämä rouva nyt tarvitsisi:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013020916655851_uu.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan