Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä Jouluaaton suolaista iltapala reseptejä kaipaan!

08.12.2005 |

Mikä olisi hyvä iltapala " ruoka" " huikopala" joulukahvien jälkeen kun lahjatkin on jo saatu?

Anoppilaan jää kaikki jouluruuat niin nyt pitäisi keksiä jotain kivaa iltasuolaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei anoppi KUITENKAAN jaksa niitä jouluruokia loppun syödä yksin =D

ja jos kuitenkin jotain ihan muuta suolaista kaipaat kuin jouluruokaa niin kävisikö juustotarjotin hedelmineen ja patonkeineen ja kekseineen ?

Vaikkapa niita pakastepatonkeja joissa yrtti- tai valkosipulitäyte, helppo heittää uuniin.

Varmaan ei tee mieli mitään rasvaista piirakkaa tms. sitten enää aattoaterian jälkeen......

Vierailija
2/2 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vuodesta toiseen jouluna kans se fiilis, et olis kiva syödä jotain suolaista iltapalaa, toista ruokaa ei kaipaa. Yleensä olen tehnyt tämmöisen savujuustopiirakan ja sen kanssa paljon raikasta salaattia. Ylipäätään minä ainakin jään kaipaamaan perinteisestä joulupöydästä salaatteja ja olenkin kovasti niitä meidän jouluaterioihin lisännyt. Luulenpa, että joku suolainen salaattikin voisi tehdä kauppansa, meillä on ollut yleensä lohipastasalaattia ja savusiika-riisi-salaattia. No, mutta tässä tää juustotorttu. Täksikin jouluksi sen jo väsäsin, on jo pakkasessa odottamassa.

Juustotorttu

100g margariinia

2,5 dl vehnä- tai hiivaleipäjauhoja

1 dl juustoraastetta (tähän olen käyttänyt esim. emmental-mozzarella-juustoraastetta)

0,5 dl vettä

Pinnalle:

2 dl kermaviiliä

3 dl juustoraastetta (tähän olen laittanut sitä savujuustoa, esim. Kuusamo)

1 muna

2 tl vehnäjauhoja

Sekoita pohjan taikina ja painele se voideltuun vuokaan. Sekoita täyte ja kaada päälle. Paista 100 asteessa noin 34-40 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän