Oletko koskaan syönyt pakastealtaiden Thai Cube-annoksia?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 01:03"]
567 kcal taitaa olla energiapitoisimmassa.. on se mun mielestä aika paljon yhelle aterialle. Herkkuna ok, mutta en vetäis ees joka viikko
[/quote]
No eihän tuo ole paljon. Ihan normaali ateria.
Todella hyviä. Parhaita Chicken Panang Curry ja Hot Cube. Hot Cube kerrankin oikeasti tulinen valmisruoka. nam :d
Siis noi maistui ainakin joskus enemmän aidoille that curryille kun useimpien ravintoloiden soossit. Noissa oli ihan lime lehtiä, galang galangia ja limelehtiä. Onnistuneimpia valmisruokia, mitä olen maistanut.
Tosi herkullista. Tietysti halvempaa ois tehdä itse, mutta en saa riisistä yhtä mehevää.
Löysin Thai-Cubet vähän aikaa sitten ja vaikka en tavallisesti pidä einesten "teollisesta" mausta, Thai-Cubet ovat musta tosi herkullisia ja varsin autenttisen thaimaalaisen makuisia, ainoastaan raaka-aineiden ja etenkin kanan alkuperän turvallisuus arveluttaa... Oma suosikkini Thai-Cubeista on Massaman Curry Chicken, suosittelen! :-P
Hyvii on vaikka haisevat ihan kanan perseeltä :D
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa tehty ja thaimaalaista lihaa. Muuten ihan hyviä.
No kaipa te Thaimaan lomamatkallakin kanaa syötte? Vai saako sieltä suomalaista kanaa?
Miksi on vain kanakuutioita myynnissä? Miksei vaikka rapua?
Ja ette osaa tehdä itse ruokaa jos pidätte näitä kuutioita taivaallisina
En muista olenko itse syönyt. Ostanut kyllä olen, sillä tytär pitää niistä erityisen paljon. Aika kalliita.