Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalean nukka/ryijymaton tuotekuvauksessa lukee että hylkii likaa..pitääköhän paikkansa?

Vierailija
09.02.2013 |

lupaako ne tuossa selosteessa että matto pysyy luonnonvalkoisena/valkoisena? mulla monta halvempaa vaaleaa nukkamattoa harmaantunu rumaksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote hylkii likaa eli siinä on viimeistys, että se hylkii likaa mutta kuluuhan tuo viimeistys siitä ajan kanssa pois ja silloin kuitu imee ihan normaalisti itseensä likaa. Toisaalta hylkiminen ei estä sitä, että se lika kiinnittyy siihen viimeistyksen pintaankin jossain määrin, riippuu vähän liasta.

Vierailija
2/3 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nimenomaa kerää kaikki ajelehtivat roskat itseensä. Kätevää, mutta maton tomuttaminen onkin sitten vähän isompi operaatio :) Yllättävän vaaleana kyllä on pysynyt, vaikka valkoinen onkin. Pesen pari kertaa talvessa lumipesulla ja tamppaan joka viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matto on pitkästä nukasta huolimatta ollut yllättävän helppohoitoinen ja pysynyt valkoisena. Siitäkin huolimatta, että matolle on kaatunut kahvia, punaviiniä jne ja on siihen pariin kertaan oksennettukin. Olen saanut tahrat pois, kun olen puhdistanut ne tuoreeltaan. Tuossakin matossa taisi ehkä aikanaan olla joku likaahylkivä käsittely, mutta jos olikin, niin varmasti kulunut jo pois.

Kerran vuodessa on pesetetty pesulassa ja itse talvisin lumipesty. Muutoin hoidettu imuroimalla, käyttöohjeen mukaan mattoa ei saa tampata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme