Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linked In - konkareita paikalla?

Vierailija
08.02.2013 |

Onko siellä yleensä tapana yhdistyä siis "connect" myös esimiesten kanssa? Entä jos näin, niin mikä on oikea luokitus, kollega?

t: Linked In tampio

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka läheinen pitää olla, että kehtaa pyytää jotakuta connectiksi?

Mua on pyytänyt pari tyyppiä, joiden kanssa olen sähköpostitse ollut yhteydessä muutaman kerran, ja mietin että ihan oikeastiko pyytävät vai onko se joku automaattipyyntö (kaikki osoitekirjasta ovat saaneet pyynnön). Facebook on itselleni jotenkin selkeä, siellä kavereina on sellaisia ystäviä jotka oikeassa elämässä tunnen, mutta tämä LinkedIn-etiketti on multa vielä hukassa.

Vierailija
2/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä LinkedInissä on enemmän sellainen "ollaan vaihdettu joskus maileja" tai "ollaan istuttu samassa palaverissa" verkostoituminen mahdollista kuin mitä olisi facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegoita tai henkilöitä, joiden kanssa olen töiden kautta yhteydessä. On ne sitten palavereja tai sähköpostien vaihtamista. Ei tietenkään jokaisen sähköpostilistani päädy Linked Iniin.

Vierailija
4/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helpottaa, itse olen jotenkin arka vielä pyytämään ihmisiä connectiksi enkä ole muutenkaan varma onko LinkedInistä alallani mitään etua, mutta ehkä jatkossa.

Vielä yksi kysymys, onko teillä yhteyksissä vain työn kautta tuttuja? Onko siis tyhmää jos listalla on yksityiselämästä tuttuja tyyppejä, joista en ammatillisessa mielessä tiedä yhtään mitään? (tyyliin vanhoja ala-astekavereita, kuten vaikka Facebookissa saattaa olla)

Vierailija
5/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimenomaan työn kautta tutut (on mulla kyllä niitä kavereitakin siellä, nehän on osa mun verkostoa).

Facebookissa sitten 'ne oikeat kaverit'.

Vierailija
6/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontaktini sellaisina henkilöinä, joiden kanssa olen ollut töitteni kautta tekemissä. Eli itse en pyydä, enkä myöskään hyväksy kontaktikseni vanhoja ala-astekavereita joita en ole tavannut vuosiin tms.

Vierailija
7/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun sai yhdestä firmasta paketin kouraan. Ollaanko niihin ihmisiin enää yhteydessä Linkedinissä tai otetaanko yhteyttä? o_O

Vierailija
8/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut katkeroituu "paketin" käteen saamisesta ja syyttää siitä kollegoitaan ja polttaa siltojaan, jotkut ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän