Työttöminä kumpikin oltu 10 vuotta, mutta säästöjä yhteensä 60 tuhatta
Saatiin 100 tuhatta lainaa. Pankkihan hyötyy pienistä maksueristä.
Kommentit (12)
Yhtäjaksoisesti?
Ei minun ja mieheni päät kestäisi!
Säästöjä about 50 000 ja osakesalkun arvo reilut puoli miljoonaa. Rahaa kiinni myös kolmessa sijoitusasunnossa. Lainaa ei ole enkä tarvitse.
Säästöjä about 50 000 ja osakesalkun arvo reilut puoli miljoonaa. Rahaa kiinni myös kolmessa sijoitusasunnossa. Lainaa ei ole enkä tarvitse.
Tuollaista omaisuutta ei kukaan säästele perustyöttömyysturvasta tai perussairaseläkkeestä.
Se, että olet mitä ilmeisimmin joko perinyt tai nainut rahaa ei ole mikään ansio, tiedätkös.
Yhtäjaksoisesti? Ei minun ja mieheni päät kestäisi!
ja tulee toimeen vähällä :) Tiedän monia, jotka käyvät töissä ain siksi, että voivat matkustella, ostella kalliita laukkuja, autoja ym..
Tuollaista omaisuutta ei kukaan säästele perustyöttömyysturvasta tai perussairaseläkkeestä.Se, että olet mitä ilmeisimmin joko perinyt tai nainut rahaa ei ole mikään ansio, tiedätkös.
Kateellisten kitinää.
Tunnen perheitä jossa vanhemmat tekevät aivan tuhottomasti töitä ja kaikki rahat menevät kulutukseen: aina uus kallis auto alla, matkoihin, vaatteisiin.
Yhtäjaksoisesti? Ei minun ja mieheni päät kestäisi!
ja tulee toimeen vähällä :) Tiedän monia, jotka käyvät töissä ain siksi, että voivat matkustella, ostella kalliita laukkuja, autoja ym..
Tuollaista omaisuutta ei kukaan säästele perustyöttömyysturvasta tai perussairaseläkkeestä. Se, että olet mitä ilmeisimmin joko perinyt tai nainut rahaa ei ole mikään ansio, tiedätkös.
Kateellisten kitinää.
Kun oikeasti minusta on arvostettavampaa ansaita omaisuutensa itse kuin perimällä. Minulla on hyvä tulotaso ja omaisuus, ei tarvitse kadehtia kenenkään perintöjä.
Tuollaista omaisuutta ei kukaan säästele perustyöttömyysturvasta tai perussairaseläkkeestä. Se, että olet mitä ilmeisimmin joko perinyt tai nainut rahaa ei ole mikään ansio, tiedätkös.
Juu ei. Tällä palstalla kaikki pitää ansaita ihan itse. Kateellisten kitinää.
ap antoi kuvan, että pienillä työttömyyskorvauksilla elelty 10 vuotta ja silti rahaa. Sijoitus ja pääomatuloilla elelevää ei yleensä kutsuta työttömäksi vaan rikkaaksi. Voisihan tietysti heitäkin työttömäksi kutsua, vaikken usko, että he siitä pitäisivät.
Juu ei. Tällä palstalla kaikki pitää ansaita ihan itse. Kateellisten kitinää.
ap antoi kuvan, että pienillä työttömyyskorvauksilla elelty 10 vuotta ja silti rahaa. Sijoitus ja pääomatuloilla elelevää ei yleensä kutsuta työttömäksi vaan rikkaaksi. Voisihan tietysti heitäkin työttömäksi kutsua, vaikken usko, että he siitä pitäisivät.
Ovat olleet säästössä tiukasti, ja elämä on ilman niitä jokaviikkoisia uusia muotivaatteitakin maistunut. Nyt lyhennellään sit asuntovelkaa. Joka vie saman, kuin vuokralla eläminen, eikä murehdita tulevaisuutta.
perseaukinen työssäkäyvä. Ei ulosottoja ja kaikki aina hoitunut, et kyllä tosi on.