Ostin kirppikseltä luistimet,kyljissä on naarmuja, saako ne pois? Mistä tiedän onko ne terävät?
Olen niin iloinen löydöstäni! Ensimmäiset aikuisiän luistimeni ja kolmella eurolla! Olen köyhä joten olen hyvin iloinen tästä!
Miten saisin vähän tuunattua luistimia? Ne ovat valkoiset mutta kyljissä on vähän tummia naarmuja ja jotain vihreää. Voiko luistimia maalata jollain?
Entä mistä tiedän onko ne terävät? Vai näkeekö sen vasta jäällä?
t. köyhä iloinen av-mamma
Kommentit (5)
Olen niin iloinen löydöstäni! Ensimmäiset aikuisiän luistimeni ja kolmella eurolla! Olen köyhä joten olen hyvin iloinen tästä!
Miten saisin vähän tuunattua luistimia? Ne ovat valkoiset mutta kyljissä on vähän tummia naarmuja ja jotain vihreää. Voiko luistimia maalata jollain?
Entä mistä tiedän onko ne terävät? Vai näkeekö sen vasta jäällä?
t. köyhä iloinen av-mamma
ihan sama mistä luistimet on ostettu :-)
ne lähtee ihmesienellä.
Ja luistimet kannattaa terottaa, tuskin ovat kovin hyvässä terässä. Terotus sit maksaakin kolme kertaa sen minkä luistimet mutta terävillä luistimilla on mukavampi luistella
Nahkaahan ne valkeat luistimet yleensä ovat, eli kenkävoidetta kaupasta ja sutimaan. Terävyyden voit kokeilla kuten veitsestä: pyyhi sitä terävää särmää kädellä (poikittain) ja jos se luistaa helposti, se on pyöristynyt. Voisin kyllä lyödä vetoa, että kirppisluistimet ovat tylsät, joten sama käyttää urheiluliikkeessä teroitettavana.