Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanna mukanasi unelmaa sillä unelmat kantavat meitä

Vierailija
08.02.2013 |

Musta se on niin hienosti sanottu.

Onko teillä unelmia joita kannatte? Itse unelmoin uudesta erittäin mielenkiintoisesta työstä joka veisi minut maailman ääriin. Ei ole vielä osunut kohdalle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellaiselta sisällöttömältä lauseelta jota on tapana viljellä muka-syvällisyyksinä. Tuonkin lauseen voi ymmärtää aika monella tavalla.

Itse pitäisin hieman vaarallisena esim. tuontapaista tulkintaa kuin ap:lla, että unelmoidaan jostain isoista asioista ja odotetaan että ne osuvat kohdalle. Harvoin meinaan asiat odottamalla järjestyy vaan täytyy aktiivisesti toimia jos jotain haluaa. Minua ainakin on nyt keski-iässä alkanut harmittamaan monet asiat joista nuorena pelkästään unelmoin, mutta en pannut tikkua ristiin niiden toteuttamiseksi, ja sitten sitä huomaa että nyt on myöhäistä jo monille niistä - unelmointi ja "unelmien kantamana" eläminen olikin siis mulle kielteinen voima joka esti muutokseen lähtemisen reaalimaailmassa.

Oman historiani takia mulle tulee tuosta sanonnasta negatiivinen mielikuva, jossa juurikin eletään unelmamaailmasas, ja saadaan toivoa omasta mielikuvitusmaailmasta, mutta loppujen lopuksi se on pelkkää valhetta eikä korvaa aitoa elämänkokemusta. Parempi antaa elävän elämän kantaa kuin unelmien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi