Onko mielestäsi estoista, jos MIES kokee " doggie-style" -yhdynnän naista alentavana?
Mä deittailen tällasta miestä, eli en saa takaapäin. Onko teistä outoa tai harvinaista?
Kommentit (6)
Pakko olla jotain pahoja luurankoja kaapissa.
Estoista, mutta voithan yrittää opettaa miestä tavoille. Ehkä joku nainen on joskus loukkaantunut kun hän on yrittänyt moista ja hän on päättänyt ettei koskaan enää pane takaapäin! :D
Mielestäni asennot on vaan asentoja, kannattaa kokeilla kaikenlaista että tietää mikä tuntuu parhaalta. Mikään ei ole loukkaavaa jos se molemmista tuntuu hyvältä ja sitä rakkaudella tehdään.
tai sitten mies vain on profeministi. Se taas on hyvin muodikasta.
mitä kaikkia asentoja tuo dogging tarkoittaa? Siis tarkoittaako se lusikka-asentoa?
On takaapäin naimista. Nainen edessä esim. sängyllä kontillaan, mies takana polvillaan, yleensä kädet naisen lanteilla. Nainen voi ylävartaloaan liikuttamalla säännellä sitä, miltä miehen työnnöt tuntuvat. Ei sen monimutkaisempaa.
Dogging taas on ulkona panemista, yleensä netistä löydetyn tutun kanssa. Ihan eri asia siis.
Itse miehenä rakastan juuri naisen ottamista takaapäin, mutta toisaalta ymmärrän tuota aloitusviestin miehen mielipidettäkin. Itselleni tuli nuorena vastaan muutamakin tyttönen, jotka eivät halunneet tulla naiduksi takaapäin, koska kokivat sen juuri alistavaksi. Kyllä noista kokemuksista voi (kunnolliselle) miehelle jäädäkin sellainen vakaumus, ettei takaapäin naimista pidä harrastaa jos naistaan rakastaa.
Ja onhan se toisaalta aika rietasta hommaa, eli saattaa kyse olla ihan vain estoisuudestakin.
Toivottavasti ei ole mieheni kyseessä? Olen viime aikoina hieman pelännyt, että hän pettää minua. Mutta siis hän on sanonut noin ja kenenkään muun en ole kuullut sanovan samoin aiemmin. Mistä päin deittailemasi mies on kotoisin?