Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitätöivä kasvatus?

Vierailija
07.02.2013 |

Onko kellään kokemuksia? Kertokaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat sinun ymmärtää, että teet kaiken väärin ja että sisaresi/serkkusi/naapurin lapsi on niin paljon fiskumpi kuin sinä.

Esimerkiksi.

Vierailija
2/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluat tietää?

jos tämä minun kokemukseni nyt ketään auttaa tai onkohan mua ees mitätöity

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaista se oli. Lisää kokemuksia?

Minulla siis oli hyvin mitätöivät vanhemmat. Olen miettinyt, että mistä se kumpusi. Kai heitä on itse kohdeltu samoin? Asia ei minulle ole selvinnyt...

Vierailija
4/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siis oli hyvin mitätöivät vanhemmat. Olen miettinyt, että mistä se kumpusi. Kai heitä on itse kohdeltu samoin? Asia ei minulle ole selvinnyt...

Oman äitini vanhemmat alkoholisteja ja isän isä sodasta traumatisoitunut, joka vittuili perheelleen

Vierailija
5/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkamista lapsiin. Ymmärtääkseni ainakaan äitiäni ei kohdeltu noin, vaan hän oli päinvastoin perheen nuorimmainen ja oikea lellikki. Saattaa tietysti olla, että hän sai kateellisilta sisaruksilta kokea tuota mitätöintiä. Se ei kuitenkaan mielestäni ole puolustus sille, että hän aikuisena kohtelee omia lapsiaan noin. Sitäpaitsi, minäkään en mitätöi omia lapsiani. Kun lapset olivat pieniä, havahduin inhoten, kun kuulin sanovani jotain samankaltaista. Siihen se loppui, ja nyt en pysty ollenkaan ymmärtämään, miten omaa lastaan voi kohdella niin kuin omat vanhempani minua kohtelivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä