Ilta-Sanomilla lipsahti ensi vkon uutinen jo nyt =DD
Eli sanovat Hirviniemen hahmon tippuneen Putouksessa.
Miten niin käsikirjoitettua? =DDDD
Kommentit (55)
että olisi pudonnut. Tuossa alkuperäisessä uutisessa! Ap siis muokannut omiaan.
Mielenkiintoista, kävin aiemmin lukemassa jutun, ja luulisin että olisin huomannut, jos uutisessa ei olisi sanottu hahmon pudonneen, en kuitenkaan ole täysin varma. Sen kuitenkin muistan täysin varmasti, että siellä oli vain yksi kommentti, ja siinä ihmeteltiin, että eihän Aku vielä ole pudonnut... ja kappas, komenttia ei enää löydykään?
Jotain omiaan ja muistanu väärin.. ? :)
Ei kellekään oo sit tullu mieleen et joku toimittaja on sekoilluJotain omiaan ja muistanu väärin.. ? :)
Jos näin, niin alkuperäiseen tekstiin tehty korjaus olisi jutun perässä kerrottu, eikä salamana kadotettu ;)
No, katsojaluvut nousuun tavalla tai toisella
Pistä linkkivinkki Iltalehdelle ja Seiskalle
"Hirviniemen sketsihahmokilpailun hahmo Samppa Linna putosi viime viikolla kilpailusta. Näyttelijä kertoo saaneensa palautetta, ettei ilmeetön kuminaama naurattanut tarpeeksi.
- Joidenkin mielestä naamari pilasi hahmon. Samppa Linnan kehonkieli on kuitenkin se tärkein ominaisuus."
esim. jääkiekko-otteluissakin (finaaleissa), olen nähnyt toimittajan kirjoittavan juttua joukkueesta, sekä voittajana, että häviäjänä.
tuo missä ei lue putoamisesta on 16:43.
Se missä olisi muka putoaminen (llinkki) on tallennettu 17:04.
esim. jääkiekko-otteluissakin (finaaleissa), olen nähnyt toimittajan kirjoittavan juttua joukkueesta, sekä voittajana, että häviäjänä.
viilataan lopuksi senmukaan mitä tapahtui.
ja postasin ensimmäisenä ketjuun tuon copypasten tuosta Iltasanomien jutusta ja kyllä se ihan aito oli, eli muokkasivat artikkelia heti kopiointini jälkeen!
En usko, että kyse on toimittajan mokasta (että olisi siis sekoittanut pudonneet hahmot) koska haastatteluhan on nimenomaan Hirviniemestä ja Aku sanoo, että kuminaama varmasti ärsytti monia.
Outoa jokatapauksessa! :o
tuo missä ei lue putoamisesta on 16:43.
Se missä olisi muka putoaminen (llinkki) on tallennettu 17:04.
Keksitäänkö haastateltavien replatkin yleisesti?
Vierailija - 07.02.13 06:11 (ID 16417308)
Tokihan haastattelu varmasti on tehty jo , ja tuo putoamisjuttu vain laitettu oletettua putoamista varten jo juttuun, joka nyt lähti vahingossa sellaisenaan liikkeelle.
IP-lehtien jutuissa ei ole siteeksikään totta. Saattaa oll yksi keskeinen lause totta, ja loput ympärille keksittyä soopaa. Huomasin itse miten juttu rakennetaan, kun olin lausahdukseni kanssa kokomaisen aukeaman juttu. Yksi ainoa lause, sekin väritetty ja paisuteltu. Loput oli diipa-daapaa.
Ja ihmettelin kovasti, en kattonu putousta ja mulle oli kerrottu että Taxfree tippui.
Toimituksessa on jokaisesta hahmosta samanlainen teksti valmiina, tämä vain pääsi eetteriin liian aikaisin. Päätettiin kuitenkin muokata vain tieto putoamisesta pois, ei poistaa koko juttua. Hieman epätarkoituksenmukainenhan tuo nyt on. :)
pitää seurata putoaako tosiaan Samppa Linna. Taisi toimittaja itse käydälinkittämässä jutuntänne ja poistaa sen sitten.
Kyllä AV on tärkeä äänitorvi IP-lehdille.