Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit miehesi halutessa sinusta eron syystä..?

Vierailija
07.02.2013 |

Tällä palstallahan on tunnetusti paljon naisia, jotka liputtavat homoilulle.

Kertokaapa nyt TÄYSIN rehellisesti miten kävisi, jos miehesi kertoo haluavansa sinusta eron, koska on ghuomannut olevansa palavasti rakastunut itseään reilusti 20-vuotta nuorempaan parturi-kampaamon Pekkaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä hieman puuntakaa. Ja 20-vuotta nuorempi, Pekka on 10v??? ;D hahahahahahha homo ja pedofiili, iiiks.

Vierailija
2/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalle kohdalla osuisi niin toki av-mammat arvostaisi ja kehuisi miestään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut Pekka sais vastedes hoitaa mun hiukset veloituksetta.

Vierailija
4/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkata kahdelle kaverille, että täällä halutaan kuulla heidän kokemuksistaan.

Vierailija
5/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkääkö pekasta vai pirjosta enemmän kuin minusta. Ovesta pääsee ulos ja takaisin ei ole tulemista ;)

Vierailija
6/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä hieman puuntakaa. Ja 20-vuotta nuorempi, Pekka on 10v??? ;D hahahahahahha homo ja pedofiili, iiiks.

..miehesi rakastuu parturi-kampaamon parikymppiseen Pekkaan. Ja miten vastaisit?

Muista olla rehellinen.

#ap.

Vierailija
7/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parturi-kampaamon Sirkka... sattuisihan se todella paljon.

Vierailija
8/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies oikeasti haluais minusta eroon Pekan takia, minkä minä sille voisin?

Kysyisin kyllä, että onko ihan varma päätöksestään. Kannattaisko ensin vaan Pekan kanssa tapailla jonkun aikaa avioliiiton ulkopuolella, ennen kuin tekee lopullisia päätöksiä.

Vierailija
9/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Pekka olisi vasta 13 vuotta.

Mutta joo, jos mies haluaisi eron niin olisihan se järkytys oli syy mikä tahansa. Toisaalta, jos mies haluaisi erota koska on rakastunut naiseen niin miettisin varmasti että mitä minä tein väärin kun en riittänyt ts. etsisin vikaa itsestäni. Jos mies ilmoittaisi että on homo, niin enhän minä olisi voinut itselle pippeliä kasvattaa ts. vika olisi selkeästi enemmän miehen kuin minun.

Vierailija
10/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että terve sitten vaan, pistetään lusikat jakoon.

Vierailija
11/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi helpompi sulattaa Pekka kuin joku Jasmin. Mä en usko että homous on mikään valinta, joten jos mieheni rakastuisi Pekkaan, ensijärkytyksen jälkeen olisin tyytyväinen että hän uskaltaa olla oma itsensä. Oletettavasti seksielämässämme olisi jo näkynyt viitteitä miehen toisenlaisista mieltymyksistä, joten eron myötä minäkin saisin mahdollisuuden uuteen parempaan suhteeseen. Vituttaisi kyllä jos olisi pitkä parisuhde takana, että on tuhlannut aikaansa mieheen, joka on koko liiton ajan katsellut Pettereitä salaa.

Vierailija
12/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuus on kuitenkin niin syvällä persoonassa oleva asia, että sen kieltäminen ei pidemmän päälle onnistu, ihminen ei voi voida hyvin, jos joutuu elämään kulississa.

Toivoisin voivani säilyttää tuon miehen ystävänä, lasten isänä ja jonkinasteisena kumppanina joka tapauksessa.

Vierailija
13/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme erillään muutenkin ja ystävyytemme jatkuisi edelleen, viihdymme hyvin yhdessä , Pekka voisi tulla kanssani hyvin toimeen.

Vierailija
14/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on Pekkaan rakastunut sehän tarkoittaa että hän on valehdellut/salannut suuntautumisensa koko ajan ja tuskin on koskaan oikeesti rakastanut minua. Kun taas jos sanoo että on Jasminiin rakastunut niin silloin on ehkä mahdollisuus että hän rakasti minua ainakin joskus eikä salannut mitään noin suurta, ainakin tokassa tapauksessa minulle jää muistot kun ekassa tuntuu että kaikki oli huijausta.

Vierailija
15/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on Pekkaan rakastunut sehän tarkoittaa että hän on valehdellut/salannut suuntautumisensa koko ajan ja tuskin on koskaan oikeesti rakastanut minua. Kun taas jos sanoo että on Jasminiin rakastunut niin silloin on ehkä mahdollisuus että hän rakasti minua ainakin joskus eikä salannut mitään noin suurta, ainakin tokassa tapauksessa minulle jää muistot kun ekassa tuntuu että kaikki oli huijausta.

Tavallaan jos vaihtaisi minut Pekkaan niin riistäisi samalla myös ne kaikki hyvät muistot. En minä tietenkään Jasminestakaan innoissani olisi, mutta se olisi kuitenkin ehkä helpompi sulattaa.

Vierailija
16/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömän liittomme syy selviäisi kertaheitolla, ja pääsisin etsimään uutta miestä.

Vierailija
17/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miehesi rakastuu parturi-kampaamon parikymppiseen Pekkaan. Ja miten vastaisit?

Muista olla rehellinen.

#ap.

Kuten aiemmatkin yllä, kyllä mä sulattaisin tän paremmin, kuin parikymppisen sale-kassa Minnan. Harmittaisi tietysti "menetetyt vuodet", kun olisin itse voinut elää lopun ikääni nykyiseni kanssa. Mutta en minä kenessäkään väkisin roiku. Toivottaisin onnea Pekan kanssa.

Vierailija
18/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin tietysti että voisin jatkaa mieheni kulissirouvana, koska hänen kanssaan on niin hauska asua, ja toivoisin ettei Pekka olisi mielestäni kauhean ärsyttävä tyyppi.

Vierailija
19/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon vois ajatella tekevänsä poliisitutkinnan moisesta rakastumisesta!

Mutta jos mies rakastuisi mieheen, vaikka vanhempaan niin mikäs siinä sitten? Ovesta voi kävellä ulos ihan vapaasti.

Lähinnä äitiään se homoilu voi enempi häiritä tai lapsia. Minua se ei kiinnosta mihin mies tahtoo yhtyä, miehiä kyllä riittää.

Vierailija
20/26 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olisi aluksi vaikea uskoa tilannetta. Mieheni on elämäni rakkaus joten tottakai haluaisin hänen olevan onnellinen ja sen myöntäminen että hän on homo olisi varmaan hänellekin todella rankkaa.

Sydänmeni vuotaisi verta, mutta yrittäisin tukea häntä ja hänen isyyttään mahdollisuuksien mukaan vaikeassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi