Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työn laadusta huomauttaminen uutena työntekijänä

Vierailija
07.02.2013 |

Minulla on pienoinen ongelma uudessa työpaikassani. Työkaverit ovat mukavia ja paikka sinänsä hyvä. Mutta työn laatu ei ole monessakaan asiassa sillä tasolla, jonka itse hyväksyn.

En osaa sanoa töissä ääneen näistä puutteista, koska varon loukkaamasta vanhempia työntekijöitä ja luomasta itsestäni nokkavan mielikuvan. Olen siksi tyytynyt vain tekemään itse asiat paremmin. Tähän taas ne vanhemmat työntekijät ovat puuttuneet neuvomalla helpomman ja huonomman tavan tehdä asian eikä näin ollen ole oma esimerkkini auttanut.

Yhden asian jo kieltäydyin mielestäni mahdollisimman kohteliaasti tekemästä vanhemman työntekijän ohjeen mukaan ja loppupäivä olikin aika vaikea hänen kanssaan.

Miten minun kuuluisi toimia? Mielessä on ollut jopa työpaikan jättäminen tämän asian vuoksi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ymmärryksen mukaan se palaveri onkin pakollinen tai ainaki9n vähintää "olisi erittäin suotavaa osallistus" ja sehän mua ihmetyttääkin kun noi vanhemmat työntekijät näköjään voi valita kiinnostuksensa perusteella osallistumisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi