Harjoittelun arviointikeskustelu edessä ja pelottaa jo etukäteen...
Omasta mielestäni olen pärjännyt hyvin siihen
nähden, että alasta on kokemusta vielä hyvin vähän.
Ohjaajaksi mulle kuitenkin siunaantui sellainen vittupää, joka varmasti arvioinnissaan tuo esille kaikki negatiivisimmat asiat ja saa minut näyttämään aivan tumpelolta. Surettaa jo etukäteen, koska olen mm. ollut oma-aloitteisempi kuin monet muut samassa paikassa samaan aikaan olleet harjoittelijat ja toiminut niin kuin armas ohjaajani käskee ja neuvoo. Hän vain vaikuttaa just sellaiselta, että odottaa aivan täydellistä suoritusta ja arvioinnissa nostaa esille kaikki pienet viat, vaikka parhaani olen yrittänyt.
Kommentit (2)
joten voi olla hänelläkin tiedossa jo minkälainen ohjaaja on (tai sitten viimeistään huomaa arvostelussa) :)
eihän ne arviointikeskustelut ole mitään opiskelijoiden lyttäystuokioita vaan annetaan palautetta missä onnistunut ja missä vielä himpun verran parantamisen varaa...
ja tosiaan persoonaahan ei ole tarkoitus arvostella, vaikka monet niin haluaisivatkin tehdä, vaan sitä kuinka on kehittynyt ja kuinka harjoittelun tavoitteet on saavutettu.
Se menee:) perustelut vaan kunnolla arvosanasi, vai minkälainen systeemi teillä lieneekään. Minulle on myös sattumut aivan kauhea ämmä ohjaajaksi, mutta selvisin siitä ja niin selviät sinäkin. Näytä niille! ;)