Lue keskustelun säännöt.
retkahdin taas on off -mieheen, miloin otan opikseni?
06.02.2013 |
ja elämä on taas yhtä toivomista ja puhelimen kyttäämistä, vaikka olen sen jo niin moneen kertaan nähnyt, ettei tästä tule mitään.
miten näistä pääsee yli? vuosi mennyt ja alkaa usko omaan tahdonvoimaan mennä.
Kommentit (3)
Retkahdan aina vaikka yritän pysyä kuivilla. Kuin olisi huumeriippuvainen. En minäkään enää usko omaan tahdonvoimaani yhtään, ainoa keino päästä hänestä on se, että tapaan jonkun johon rakastuisin yhtä lujaa ja syvästi. Mutta tuskin sellaista tapahtuu. Kärsimystä siis tiedossa hamaan loppuun saakka...tai kunnes hän löytää jonkun muun :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulisikin ulkoistaa isälle tai muille vanhemmille miespuolisille sukulaisille.
Hän ei ollut komea, erityisen hyvä kroppainen tai rikas, mutta oli mielestäni lähes täydellinen, enkä olisi päässyt hänestä ikinä yli jos en olisi tavannut nykyistä aviomiestäni ja lasteni isää. On/off-mieheni oli muuten kuin se oikea, mutta en uskaltanut alkaa hänen kanssaan mihinkään vakavampaa koska hän oli ollut uskoton edellisille tyttöystävilleen ( minun kanssani :( ). No karma is a bitch, joten arvaat varmaan, ettei nykyinen miehenikään ole ollut minulle uskollinen, vaikka kuinka luulin löytäneeni miehen, joka ei minua pettäisi.
Sori vuodatus, pointtina se, että joskus jossain ihmisessä on sitä jotain. Ja tämä jokin vetää puoleensa vaikka järki sanoisi muuta.