Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ottanut KLOTRIPTYL mite -tabletin unettomuuteen, eikä mitään vaikutusta.

Vierailija
06.02.2013 |

Voinko ottaa toisen vielä? Apteekissa sanoivat, että on mieto koostumus. Onko näit siis eri vahvuisia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa vaikuttaa n.1,5h päästä. Malttia. En ottaisi toista ennen kuin kokeilet yhden vaikutuksen.

Vierailija
2/19 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on 12,5/5mg (vaikuttavat aineet)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa toisen. Aamulla voi kyllä nukuttaa. Itse otan puolitoista pilleriä iltaisin klo 19. Vaikutus ei kovasti "tunnu", mutta minä pääsen petiin jo näihin aikoihin kun ilman lääkettä nukkuminen on todella vaikeaa. Ei voi kyllä sanoa, että taju lähtisi kankaalle mutta väsyttää kyllä.

Oma annostus selviää kokeilemalla, minullakin lukee reseptissä 1-4 kpl.

Vierailija
4/19 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä sanoa, että taju lähtisi kankaalle mutta väsyttää kyllä. Oma annostus selviää kokeilemalla, minullakin lukee reseptissä 1-4 kpl.

Mulla annostus oli tarkoitus nostaa 1 tablettiin, pystyn ottamaan 1/4 tabletin ja siitä olen aivan kuutamolla tunnin päästä ja vielä aamullakin. tietty jos vakituiseen niitä käyttäisin niin kroppa varmaan siedättyisi.

Vierailija
5/19 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

unilääkkeen ottamisen jälkeen pitää olla siellä sängyssä tai ainakin rauhoittua. En usko, että näytön töllöttäminen auttaa yhtään asiaasi. Joten mars pois tietokoneelta ja iltapesuille ja pisuille ja sitten sänkyyn nukkumaan.

Vierailija
6/19 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka auttaa mulle.

Vierailija
7/19 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pahoista uniongelmista kroonisesti. Tuo em lääke sekoitti minut täysin sillä en saanut kuitenkaan nukuttua yhtäjaksoista unta yhtään enempää kuin normaalisti (4h) - sitten olin koko seuraavan päivän sekaisin. En esim muista miten ajoin töihin aamulla klo 07!

Nyt tuo vaihdettiin Triptyliin,, 10mg on liian vähän kipuihin mutta liikaa silloin kun yö on huono. Sama sekaisuus päivällä - työnteko yhtä tuskaa.

Mulla unihäiriöihin on parhaiten vaikuttanut Melatoniini, sekään ei poista katkonaisuutta mutta nukahdan nopeasti uudelleen enkä valvo tunteja. Nyt sitä ei saa käyttää kun on tuo toinen lääke.

Vierailija
8/19 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin varovaisesti, eli otin eilen vain puolikkaan ja siitä tunnin päästä toisen puolikkaan. Kun en huomannut vaikutusta, niin otin taas tunnin päästä yhden kokonaisen. Taas odotin tunnin ja otin lopuksi kyllästyneenä 15mg Oxaminin. Nukuin aamuun asti sitten. Nyt vähän pökkelö olo.

Eli olin varmaan liian hätäinen ton lääkkeen vaikutusajan kanssa?

Vierailija
9/19 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/19 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikuttaa mitään. Sittenkään ei kummoinen unilääke, seuraavaksi kun käyn lääkärissä ajattelin kysyä voisinko palata vanhaan komboon mirtatsapiini + rivatril jolla sentään sain nukuttua ainakin 6 tuntia yössä. Nyt herään ahdistuneena muutaman tunnin päästä nukahtamisesta, ja se nukahtaminen kestääkin aika kauan, ja jos on stressiä aj ajatukset pyörii päässä, en nukahda lainkaan.

Vierailija
11/19 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain aiemmin mirtazpinia ja tehosteeks tenoxia. mirtsuilla nukuin kyllä heräämättä,mutta ennen kun tuli se väsymyksen tunne,niin tuli aina ihan hirveet mässyt. ja nimenomaan makeanhimo. kiloja alkoi kertymään aika nopeaan.. tänään vaihdettiin mirtazapinit pois,ja tilalle klotripyl mite. otin kahdeksan jälkeen 2,eikä tietookaan väsymyksestä.. reseptiin lekuri kirjotti 1-2. olis kai ne jo neljässä tunnissa vaikuttanu jos vaikuttaa? Tohdinkohan huomen iltana koittaa ottaa 3?

Vierailija
12/19 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla annostus oli tarkoitus nostaa 1 tablettiin, pystyn ottamaan 1/4 tabletin ja siitä olen aivan kuutamolla tunnin päästä ja vielä aamullakin. tietty jos vakituiseen niitä käyttäisin niin kroppa varmaan siedättyisi.

[/quote]

Ihan kun minä olisin kirjottanut. Just näin mullakin. Ja vielä se että n. 1,5h menee kun sitten yhtäkkiä olen aivan "naks"

Vierailija
13/19 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täälä taas. otin tänään 2 sijaan 3 tossa 21 aikoihin.. ei tietookaan väsymyksestä. ehkä jopa pirteempi ku normaalisti. alkaa taas nyppiin tämä hyöriminen ja pyöriminen. jos nyt otan tenoxin, nukahdan,mutta herään 2h päästä. taidan soittaa huomena lääkärille että näistä tuli aivan päinvastaset oireet ku mitä piti. vai oonko mä tulos hulluks. turhauttaa turhauttaa ja turhauttaaa!!

Vierailija
14/19 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se masennuslääke jossa pieni määrä bentzoa, ei ihme jos se sitten virkistääkin, niinhän mas.lääkkeen kuuluukin....

ps. sitä ei ole kun yhtä vahvuutta

Vierailija
15/19 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut mitään lääkettä, mutta silti ei nukuta. Päätä särkee jo valmiiks niin en viitsis käyttää vasaraa. :-(

Vierailija
16/19 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan toimineet ne.

Vierailija
17/19 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka rupeaa nukkumaan klo 20.00? Ota lääke noin tunti ennen todellista nukkumaan menoa. On kokemusta samoista lääkkeistä vuosien ajan. Ei mikään lääke auta, jos on paljon vaikeuksia elämässä. Silti kannattaa jatkaa vanhaa hyvää lääkettä klotriptyliä, että edes välillä saa nukuttua kunnolla. Hyvää jatkoa elämääsi!

Vierailija
18/19 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis että rauhottaa ja tulis uni varsinki ku siinä on vähä sitä benzoa.. otin sitte aamuyöstä 2 20mg tenoxia, ja yleensä nukkumatti tulee äkkiä jo yhdestäkin, niin ei mitään vaikutusta. ei tietookaan että silmät edes meinas mennä kiinni. puoli 7 aamulla tuli eka haukotus ja sen jälkeen oon joskus nukahtanu. onneks oli töistä vapaapäivä tänää. kello kyllä herätti 10  ettei menis rytmi aivan totaalisen sekasi. ihme kyllä että siltikin oon tänään ollu ihan virkeenä,vaikken nukkunukkaan ku pari kolme tuntia.. huomena hakeen uus resepti.

Vierailija
19/19 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää leikkikö noilla lääkkeillä. Ottakaa just se määrä mitä lääkäri määrää.

T. 20 tuntia koomassa em. Lääkkeen yliannostuksen takia.

Halusin vain nukkua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä