Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle ostaisit lasten sähköhammasharjan?

Vierailija
06.02.2013 |

Voiko siitä olla jotain haittaa? Mikä olisi paras?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kolme vuotiaana on hyvä aika ostaa. Ja niin on ostettu. Täytyykin kysyä koska kannattaa vaihtaa ailuisten kokoon

Vierailija
2/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe käyttää tavallista sähköhammasharjaa. Alusta asti lapsillakin ollu oral beet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta heti, kun hampaita on ollut enemmän suussa on vaihdettu sähköiseen. On niin paljon helpompi.

Vierailija
4/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pestä senkin kokoiset hampit. Tulee varmaan paremmin pestyä, kun kyseessä lasten hammasharja ja musa soi äänimerkin riittävästä pesuajasta.

Vierailija
5/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hammaslääkäri suositteli lasten sähköhammasharjaa. ostettiin se "mikki"

Vierailija
6/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ikä oli siis 3v 2kk :)

Vierailija
7/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaasta asti käytetty Oral-b:n lasten sähkistä (Mikki). En käyttäisi nykyajan tehokkaita aikuisten sähköhammasharjoja lapsille koska ekaa kertaa itse sitä kokeillessa se todella tuntui ikävältä tai jopa sattui. Siihen kyllä tottui, kuten ohjeissa sanotaan enkä enää koskaan vaihda perushammasharjaan, sillä ei lähde oikeasti juuri mitään verrattuna sähkökäyttöiseen harjaan.

Vierailija
8/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen pesee aina lapsen hampaat. Harjoitella saa itse pesun jälkeen kunhan hampaat on ensin kunnolla puhtaat.

Vierailija
9/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 7-vuotiaalle on paras, niin ei tarvitse olla itse varmistamassa, että lapsi pesee tarpeeksi hyvin

Vierailija
10/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain kasvatus/lapsi ohjelmassa sanottiin että heti vain sähköhammasharja kun se on niin paljon tehokkaampi. Jos lapsi suostuu pitää suutaan auki vain puoli minuuttia niin sähköhammasharjalla saa siinä ajassa jo paljon enemmän aikaan.

Vierailija
11/11 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä Oral B:llä pesee koko perhe. Paljon parempi tulos kuin käsiharjalla. Mulla hävis hammaskivikin kun siihen vaihdoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi