Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo kokeillut Wurstin valmiiksi kypsää jauhelihaa? Kätsää kun ei tartte paistinpannua :)

Vierailija
06.02.2013 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on uusavuttomille tuotu brassilihaa ja paistettu kun muuten ei säilyisi.

Vierailija
2/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauroin ettei voi olla totta =D

Ei siihen paistamiseen nyt NIIN kauan mene, ja mikään ei kyllä voita sitä että saa käyttää itse sen verran mausteita kuin haluaa =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainaki ostan

Vierailija
5/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounou, toivottavasti ei yleisty, kun siinä on korppujauhoja. Jos joku erehtyy tarjoamaan sitä meille keliaakikoille...

Vierailija
6/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sitä salmonellalihaa on nykyään niin paljon, senhän saa myydä vain kypsänä? Eikä lihapullat ja muut taida rehellistä jauhelihaa nähdä kovin paljoa.

Ei mua naurata yhtään, sopii varmaan siihen roiskeläpän tai pakastepitsan tuunaamiseen, sitähän moni tuntuu tälläkin palstalla harrastavan, mutta ei suinkaan tunnustaudu uusavuttomaksi.

Se se on kans järjetöntä, johan siinä sen pohjankin vääntää itse, ja on miljoona kertaa parempi kuin valmispitsoissa.

Vierailija
7/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tää maailma on menossa... Juu en ole kokeillut, ENKÄ kokeile. Kyllä meillä osataan ihan itse paistaa ja maustaa jauhelihakin...

Vierailija
8/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huonolaatuisinta salmonellalihaa jatkettuna jauhoilla tai sidekudoksella.

Uusavuttomuuden ja laaduttoman ruuan huipennus.

Vierailija
9/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät ymmärrä, että se kuuluu paistaa. Ihan sama oli jokunen vuosi sitten, kun HK:n sinistä sai valmiiksi pilkottuna. Sekin vain siksi, etteivät uusavuttomat syö sitä kuorta ja laita kokonaisia makkaralenkkejä keittoon.

Vierailija
10/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosi tuoretta!!!

En todellakaan osta!

Vierailija
11/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuva mikä oli tuossa linkitettynä tuotteeseen niin ei herättynyt muuta, kuin inhoa.

Väri oli aivan kauhea. Paistan itse jauhelihani ja muut. Ei ole iso vaiva.

Vierailija
12/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan saa jäädä minun puolestani. Maistuu varmaan ihan samalle kuin ne kaupassa myytävät valmiiksi marinoidut "herkut". Joo, näyttää että lihaa on jatkettu korppujauhoilla.

Vierailija
13/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on uusavuttomille tuotu brassilihaa ja paistettu kun muuten ei säilyisi.

en usko että sieltä sikaa tuodaan.

Vierailija
14/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos te tai lapsenne syö jauheliharuokia koulussa, työpaikalla niin suurella todennäköisyydellä liha on tullut valmiiksi ruskistettuna/kypsennettynä.

Suurkeittiöön tulee lihat kypsinä, kasvikset pakasteina, komponentit yhdistellään GN-pakkeihin tai keittopataan ja kypsennetään tai kuumennetaan. Valmista.

Henkilökuntaa on todella vähän joten on pakko käyttää valmiita ruokia tai puolivalmisteita.

Eniten ihmettelen miksi tuote on sikaa ja miksi siinä on korppujauhoa, siis tuo mikä linkitettiin.

Vierailija
15/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ettei ole nautaa

Vierailija
16/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tuollaista ostais. Jauhiksen paistaa muutamassa minuutissa ja maustaa siinä samalla. En näe mitään tilausta tuollaiselle tuotteelle, miten on lähdetty tekemään ja myymään? Veikkaan että aika marginaaliporukkaa tuo houkuttaa (jotkut yksinelävät miehet jotka laittavat sitten tota leivälle tms...yök)

Ja hei tsekatkaa nyt ihmeessä tuo E-aineiden määrä??! Haloo, miksi en suoraan ostais TUORETTA jauhelihaa ja maustais itse yrteillä yms.

Vierailija
17/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin heitä. Meillä kyllä meinaan käytetään esim. niitä valmiita keittoperunapussejakin.

Ja suikaleperunaa. Ja....

Vierailija
18/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kun olisi vielä säilykkeenä, helposti reissulle matkaan.

Vierailija
19/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianlihan kanssa..?

Vierailija
20/32 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli erittäin hienoksi jauhettua, sellaista mössömäistä mikä saattaa johtua korppujauhoista. Maku oli teollinen. Ja tuossa luki, että on voimakassuolainen, mutta ei se nyt hirveän suolaiselta maistunut. Aika mitätön makukokemus itse asiassa. En tiedä mikä sen normaalihinta on, mutta mies toi sitä paketin, kun oli lähikaupassa maksanut 1,90 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän