Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä keittiötyöntekijöitä? Millaiset työkengät?

Vierailija
06.02.2013 |

Mun pitäisi ostaa uudet, osaisiko kukaan suositella? Kengän pitää olla pitävä märällä ja hieman rasvaisellakin lattialla, umpikärkinen ja korkeahkopohjainen. Laitosjalkineelta oli entiset, ne olivat kyllä muuten hyvät, mutta hajosivat aika nopeasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noita Classico-malleja eri väreissä. Ikinä en ole saanut niitä rikki, vaikka olen käyttänyt ensin muutaman vuoden päivittäin suurkeittiötyössä ja sen jälkeen vielä kotona ja puutarhassa. Koneessa olen jopa pessyt, ja pois on pitänyt lopulta ehjänä, tosin kuluneena, heittää, kun olen uudet hankkinut.

http://www.laja.com/catalog_category.php?loc_id=46

Vierailija
2/6 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on pakko olla umpikärki ja takaremmi. Nuo Classicot ovat aivan mahtavat jalassa, vaikka minull on hyvin vaativa jalka ja vapaa-ajan kengätkin on oltava todella hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muut ovat kuluneet pohjista, mutta nämä o vat pysyneet kaikin puolin kasassa.

Vierailija
4/6 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti alle 2 vuodessa

Vierailija
5/6 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promenan puukengät. Nahkaa ja takaremmi. Hyvin ovat kestäneet tosi monta vuotta. Hiljattain tosin irtosi toinen remmeistä. Tarttis varmaan hankkia uudet :)

Vierailija
6/6 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa keston kanssa. Nahka ihan hyvä vuosien käytön jälkeen, vaikka näitä nykyisiä en ole edes rasvannut koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi